social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

ساعت اپل:چگونه تماس بگیریم و یا به تماس های خود پاسخ دهیم.

ساعت اپل:چگونه تماس بگیریم و یا به تماس های خود پاسخ دهیم.

ساعت اپل:چگونه تماس بگیریم و یا به تماس های خود پاسخ دهیم.

شما می توانید  تنها با مچ خود با خانواده و دوستانتان حرف بزنید.
دوست دارید این کار را انجام دهید ؟ پس بهتر است با osx.ir همراه باشید و ایجاد پیام تلفنی را مرحله به مرحله یاد بگیرید.
پاسخگویی به تماس ها در ساعت اپل
 

اگر وقتی ساعت خود را در دست دارید و آن را به iphone  خود وصل کرده اید کسی با شما تماس بگیرد ، با یک لرزش آرام از تماس با خبر می شوید حتی اگر ساعت خود را در حالت خاموشی قرار نداده باشید،صدای زنگ تماس را می شنوید .
در این زمان با نگاه کردن به صفحه ساعت خود می توانید بفهمید که چه کسی با شما تماس گرفته است .اگر دکمه سبز را بزنید تماس برقرارمی شود  و با زدن دکمه قرمز تماس را رد خواهید کرد..ساعت اپل دارای یک پاسخگوی درونی و بلندگو می باشد پس به راحتی می توانید بدون خارج کردن iphone  خود شروع به حرف زدن کنید .


 

تماس های برقرار شده در ساعت اپل توسط اطرافیان شما شنیده می شوند مگر در حالتی که از یک هدفون که با بلوتوث کار می کند،استفاده کنید. شما می توانید بدون این که دیگران ببینند تماس های خود را از ساعت اپل به iphone خود منتقل کنید .این کار تنها با بالا بردن دیجیتال کرون و اشاره به صفحه ی iphone شما انجام می شود.
حتی می توانید تماس هایتتان را در حالت بی صدا قرار داده تنها کافیست به راحتی ساعت را با دست خود بپوشانید.


ایجاد تماس تلفنی در ساعت اپل


 

مانند تصویر بالا دکمه ی کناری را فشار داده . دایره دوستان خود را به نمایش درآورید. عکس های عضویت وthumbnail ان ها را مشاهده خواهید کرد. بر روی شخصی که می خواهید تماس بگیرید اشاره کنید.
 

آیکون تماس در گوشه سمت چپ و پایین عکس فهرستی از شماره های مربوط به شخص مورد نظر شما را به نمایش در می آورد که می توانید برهرشماره ای که می خواهید اشاره کنید.
 

البته سیری  Siriبه شما این امکان را می دهد که با گفتن «سلام سیری» با هر کسی که می خواهید تماس بگیرید . برای مثال بگویید :«به مادر زنگ بزن.»
با این وجود یک راه دیگر باقی می ماند. وقتی iphone شما در جیبتان است و شما از یک هدفون استفاده می کنید بهتر نمی شد اگر می توانستید به ساعت خود اشاره کرده و با هدفون خود به صحبت بپردازید ؟ متاسفانه هنوز این راه قابل بهره گیری نیست.
نویسنده:نگار آذرشب
منبع:macworld.com
http://www.osx.ir/ساعت-اپلچگونه-تماس-بگیریم-و-یا-به-تماس/

نظرات
انصراف از نظر Close