خبرنامه
 
پست الکترونیکی خود را وارد نمایید
شماره خبر : 1024
تاریخ انتشار :
چگونه پروژه های کوچک را در فری لنس به کار های بلند مدت تبدیل سازیم ؟

چگونه پروژه های کوچک را در فری لنس به کار های بلند مدت تبدیل سازیم ؟

یکی از خسته کننده ترین موضوعات در کار فریلنس یا کارمزدی  این است که به نظر می آید رقابت از مشتری به مشتری بعدی منتقل می شود . بیشتر پروژه های کاری چنین افرادی مدت زیادی طول نمی کشند و بیشتر به یک کار کوتاه مدت مانند طراحی لوگو ، طراحی سایت و ساختن اپلیکیشن قناعت می کنند . با ما همراه باشید تا نحوه ی تبدیل کردن پروژه های کوچک به کار های بلندمدت را با شما به اشتراک بگذاریم .

مزایای کار بلند مدت فریلنس

دلایل زیادی وجود دارند که فریلنسر ها را تشویق به پیدا کردن کار بلندمدت می کنند .در ادامه به این مزایا و راه ها می پردازیم .

پیش بینی درآمد

شاید اگر یک مورد خوب برای فریلنسر ها در کارشان وجود داشته باشد ، پیش بینی درآمدشان است . حتی اگر کافی هم نباشد اما می توانند تا حدی حقوقشان را محاسبه کنند . این موضوع بسیار بهتر از آن است که کسی نداند که در یک ماه پولی دریافت  می کند یا نه . یعنی امکان دارد یک ماه هیچ پولی دریافت نکند درحالی که ماه بعدی به اندازه ی دوماه دریافتی داشته باشد .

اختصاص زمان کمتر به فروش و تبادل

وقتی که در ازای هر مشتری پول بیشتری دریافت می کنید ، زمان و نیروی کمتری بابت به دنبال مشتری رفتن صرف می کنید . به تمامی کارهایی که برای به دست آوردن مشتری انجام می دهید فکر کنید ، تحقیقات،جلسات، درخواست ها و قرارداد ها .به جای انجام تمام این کار ها در هر پروژه زمان بیشتری را صرف خود کار می کنید .

رابطه ی بهتر با مشتری

پیدا کردن یک مشتری خوب که با شما و کارهایتان هم عقیده باشد ، بسیار دشوار است . بهترین راه حل برای نگه داشتن مشتری ها این است که در هر کاری که به شما واگذار می کنند تمام تلاشتان را انجام دهید تا شما را به عنوان یک شریک کاری بلند مدت برگزینند .

پیدا کردن شانس های پنهان برای کار در زمان مشخص

زمانی که پای صحبت دیگر فریلنسر ها می نشینم ، یکی از مشکلات مشابه همه ی آن ها این است که مشتری ها به جایی می رسند که دیگر کاری برای ارائه به آنها ندارند . این موضوع به مشتری مربوط نمی شود . بیشتر آن ها زمان و نیروی کافی برای پیدا کردن کار های جدید را ندارند .اینجا نوبت شماست که راه را به آن ها نشان دهید .

در ادامه به این راه ها اشاره شده است .

پروژه های اخیرتان را ارزیابی کنید.

کاری های اخیری را که برای مشتری هایتان انجام داده اید را بررسی کنید. تمام این کار های را لیست کرده و سعی کنید کارهایی را که می توانستید به یک کار بلند مدت تبدیل بکنید ، به دقت ارزیابی کنید .

فرصت های درآمد را علامت گذاری کنید .

زمانی که هدف ها و کار های پروژه های اخیرتان را به فهرست بدل ساختید ، به راحتی می توانید کار ها و هزینه های بلند مدت را بیرون بکشید .

کار های بلند مدت را به اجرا درآورید

ممکن است متعجب شوید که یک کار بلندمدت به این راحتی و سرعت آغاز شود . اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر چه زود تر این برنامه را شروع کنید .

 

مترجم : نگار آذرشب

منبع:http://business.tutsplus.com

 

تعداد بازدید : 178

بر چسب ها : کسب و کار - کار آفرینی -
ارسال نظر

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 6 و 8 =