social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging یکی از بهترین شارژر های آیپد می باشد که هم اکنون می توانید از سایت تخصصی osx سفارش دهید. سفارش شما پس از تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد.
تومان
i h

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging یکی از بهترین شارژر های آیپد می باشد که هم اکنون می توانید از سایت تخصصی osx سفارش دهید. آداپتور Apple 12W USB Power Adapter با هر آیپد و آیفون سازگار بوده. خرید شما پس از تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد.

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging

این نسخه از این آداپتور دقیقا همان اندازه و شکل و سایز مدل قبلی خود را حفظ کرده است. برخلاف نسخه قبلی که در یک جعبه و همراه با یک  کانکتور مخصوص کابل USB و یک کابل بلند به فروش می رسید، این نسخه تنها یک آداپتور است و به جز بدنه ی مکعبی شکل آداپتور چیز دیگری همراه آن نیست، بنابراین در صورت نیاز شما می بایست کابل اضافی مورد نیازتان را خودتان تهیه نمایید.

ایمنی و رضایت مشتری اولویت اول در اپل به شمار می رود. به همین دلیل تمام محصولات مانند، آداپتورهای برق USB برای آی فون و آی پد، تحت آزمایش دقیق برای ایمنی و قابلیت اطمینان طراحی شده و طبق استانداردهای ایمنی جهانی ساخته شده است.

این آداپتور به صورت جدا به فروش می رسد ، البته آی پد های نسل چهارم به بعد آن راه همراه خود دارند.

در آزمایشی که انجام شده است Apple 12W USB Power Adapter یک آی پد نسل سوم را در 5 ساعت و 28 دقیقه شارژ کرد که حدود 1 ساعت یا %15 کاهش زمان نسبت به نسل های قبلی را در پی داشت.

در آزمایش دیگری این آداپتور زمان شارژ یک آی پد نسل چهارم را از 5 ساعت و 41 دقیقه در نسل های قبلی، به 5 ساعت و 6 دقیقه کاهش داد.

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging

مشخصات فنی :

  •  ابعاد: 30 × 63 × 81 میلی‌متر
  • ولتاژ خروجی: 5 ولت
  • ولتاژ ورودی: 110 ~ 240 ولت
  • تعداد درگاه خروجی: 1
  • شدت جریان خروجی: 2.4 آمپر
  • توان خروجی: 12 وات
  • نوع درگاه خروجی: USB 2.0
  • توضیحات: قابلیت شارژ آیفون و آی پد

نسخه های سازگار با آیفون :

این شارژر سازگار با آیفون های iPhone Model - iPhone X - iPhone 8 - iPhone 8 Plus - iPhone 7 - iPhone 7 Plus - iPhone 6s - iPhone 6s Plus - iPhone 6 - iPhone 6 Plus- iPhone SE -iPhone 5s - iPhone 5c- iPhone 5 می باشد.

سازگار با آیپد:

iPad Models - iPad Pro 12.9-inch (2nd Generation) - iPad Pro 12.9-inch (1st Generation) - iPad Pro 10.5-inch - iPad Pro 9.7-inc- iPad (6th Generation) - iPad (5th Generation) - iPad mini 4 - iPad mini 3 - iPad mini 2 - iPad mini - iPad Air 2 - iPad Air

سازگار با آیپاد :

iPod Models - iPod touch 6th Generation - iPod touch 5th Generation - iPod nano 7th Generation - iPod shuffle 4th Generation

سازگار با اپل واچ :

Series 2 - Series 3 - Series 1 - Watch Models

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging از شارژر های محبوب آیپد می باشد که هم اکنون می توانید از سایت تخصصی osx سفارش دهید.

آداپتور Apple 12W USB Power Adapter با هر آیپد و آیفون سازگار بوده. خرید شما پس از تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد.