social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand یک محصول بسیار کاربردی و محبوب در بین دوستداران ستند می باشد. استند در واقع همان پایه نگهدارنده است. شما می توانید هم اکنون این محصول بسیار کاربردی را از سایت OSX سفارش دهید. تمامی محصولات سایت OSX دارای گارانتی و ضمانت می باشد.
425,000 تومان
i h

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand یک محصول بسیار کاربردی و محبوب در بین دوستداران ستند می باشد. استند در واقع همان پایه نگهدارنده است. شما می توانید هم اکنون این محصول بسیار کاربردی را از سایت OSX سفارش دهید. تمامی محصولات سایت OSX دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

مشخصات کامل استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand :

  • زاویه دید مناسب برای کاربر
  • نظم و زیبایی روی میز کار و…
  • جلوگیری از خراب شدن کابل شارژر
  • جلو گیری از بالا رفتن دمای باتری
  • آلومینیوم با دو رنگ مشکی و سفید
  • مناسب برای میز کار محل کار و منزل
  • قابلیت استفاده همزمان برای آیفون و شارژ اپل واچ

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samdi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand

توضیحات استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand :

لوازم جانبی زیادی برای گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و ساعت های هوشمند تولید شده. که همگی ابزاری جهت سهولت استفاده و تأمین راحتی و طولانی کردن عمر دستگاه ها و نمای زیبا و مناسب هنگام کار با آنها را فراهم میکنند.

یکی از این لوازم استند ها (پایه نگهدارنده) و داک ها هستند، که برای سهولت استفاده از گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و ساعت های هوشمند تولید شده اند.

به جهت زیبایی و استقامت و کاربردی تر شدن، معمولاً استندها از متریال مختلفی همچون آلومینیوم چوب و پلاستیک در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشوند.

داک و استند یک پایه نگهدارنده برای مک بوک، آیفون، آیپد و آیپاد شماست.

اگر شما هم یکی از کاربران آیفون، آیپد و یا آیپاد هستید و یا به واسطه شغل و کار خود زیاد با این وسایل هوشمند سر و کار دارید استند ها و داک ها بهترین انتخاب برای شما هستند تا بتوانید کار خود را راحتر انجام دهید.

با استفاده از استند ها یا داک ها، گوشی خود را راحت تر شارژ کنید و همزمان بخاطر زاویه نمایش مناسبی که به آیفون، آیپد و آیپاد شما می دهند، استفاده از آنها را در حالت شارژ راحتتر میکنند.

با استفاده از این محصولات بر روی میز مطالعه، میزکار و… نظم خاصی به محیط اطراف خود می دهید. روی اکثر استندها شیار باریکی برای عبور کابل شارژر تعبیه شده تا از آسیب رسیدن به کابل آن و همچنین پیچیدن سیم و نمای نامناسب آن جلوگیری میکند، استندها و داک ها علاوه بر سهولت کاربری نمای زیبایی به دفتر کار یا میز کار شما در منزل داده و به جهت تنوع مدل و رنگ در کنار سایر ابزار روی میز شما ست میشوند.

داک و استند از بالا رفتن دمای باتری جلو گیری می کنند. بعضی از این داک و استند ها به گونه ای طراحی شده که در کنار آیفون، آیپد و آیپاد فضایی مشابه برای شارژ یا پایه نگهدارنده ساعت هوشمند نیز در آن ها تعبیه شده است.

تفاوت بین داک و استند ها در این است که از استند به عنوان پایه نگهدارنده استفاده می شود و شما برای شارژ کردن گوشی آیفون خود باید از کابل شارژر خود استفاده کنید، ولی بر روی بعضی از داک ها پورت Lightning تعبیه شده یا همراه کابل شارژ نیز میباشند.

متریال این استند آلومینیوم است و در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده مناسب برای شارژ اپل واچ و پایه نگهدارنده آیفون، در قسمت بالایی این استند از TPU استفاده شد که مانع تماس بدنه ساعت به استند میشود، و فقط مگنت شارژر به اپل واچ متصل میشود.