social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

تست سرعت وان پلاس 6 با آیفون X

با ارایه آیفون X و وان پلاس 5T در نیمه دوم سال 2017 یکی از جذاب ترین تست سرعت ها را بین این دو دستگاه دیدیم و نتیجه این بود که وان پلاس 5T پانصد دلاری سریع تر از آیفون X هزار دلاری ظاهر شد! حالا که پرچمدار 2018 وان پلاس ارایه شده است بیایید یک تست سرعت وان پلاس 6 با آیفون X را داشته باشیم و ببینیم آیا آیفون هزار دلاری حریف وان پلاس 6 کمی گران تر از 500 دلار می شود؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تست از خیلی جهات کامل به نظر می رسد. تست سرعت روشن شدن دستگاه ها، حسگر اثرانگشت، سرعت تشخیص چهره، بنچمارک ها، بررسی سرعت اجرای تک تک برنامه ها و مقایسه سرعت در حالت با انیمیشن و بدون انیمیشن آیفون X از مواردی است که بررسی شد. خب به صورت کلی باید گفت اگر شما از انیمیشن های دلربای آیفون X دست بشورید، می توانید سرعت بیشتری را تجربه کنید اما این تغییر تاثیر کوچکی بر مدیریت رم این دستگاه دارد و همچنان مشکل خجالت آور دوباره لود شدن برنامه و بازی ها برای یک پرچمدار که حداقل قیمت آن 1000 دلار است وجود دارد.

وان پلاس 6 در هر دو حالت هیچ مشکلی با مدیریت رم نداشت. در هر دو تست با انیمیشن های فعال در تست حضور پیدا کرد و وقتی انیمیشن های آیفون X فعال بود آن را شکست داد اما وقتی انیمیشن های آیفون X خاموش بود از آن شکست خورد ولی برنده دور دوم بدون شک وان پلاس 6 بود. همچنین در بنچمارک ها امتیازهای جالب زیر بدست آمد:

اگر بخواید مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 و آیفون X را در یک نگاه با هم مقایسه کنید تصویر زیر به شما کمک می کند:

و اگر دوست دارید بدانید برای هر کدام از این دستگاه ها باید چقدر بپردازید، تصویر زیر را ببینید:

نظر شما چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ آیا در خرید شما فقط فاکتور سرعت حائز اهمیت است یا موارد دیگری را هم مد نظر خواهید داشت؟

نوشته سینا عطایی

منبع:ترنجی

http://www.osx.ir/تست-سرعت-وان-پلاس-6-با-آیفون-x/

نظرات
انصراف از نظر Close