social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل

ممکن است به دلیل مشکلاتی , گوشی اپل شما به تعمیر احتباج پیدا کند. نگران نباشید و بی دون مکث با متخصصان و توانمندان حرفه ای سایت osx تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن گوشی اپل شما را به حالت اول خود برگردانند. در این مقاله به بررسی تعمیر گوشی اپل در سایت osx می پردازیم.

آیفون های اپل گوشی های با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این محصولات هیچوقت دچار مشکل نشده و نیاز به تعمیر پیدا نمی‌کنند. برخی از مشکلات در آیفون های اپل بسیار رایج هستند و هر روز کاربران زیادی با آن ها مواجه می‌شوند. هر یک از این مشکلات راه حل و روش تعمیر خاصی دارند که اگر در مورد آن ها اطلاعات خوبی داشته باشید، خیلی راحت تر می‌توانید راه حل مشکل و تعمیر آیفون خود را بیابید.

تعمیر گوشی آیفون در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل :

گوشی های آیفون محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع به این معنی نیست که این دسته از گوشی موبایل هیچوقت دچار مشکلات سخت افزاری نمی شوند.

متاسفانه زمانی که یک گوشی آیفون خراب شود، تعمیر آن به یک درد سر بزرگ تبدیل می شود چون که اولا باید گوشی خود را به دست تعمیرکار مجربی بسپارید، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیر گوشی آیفون پرداخت شود و ثالثا چند روز منتظر تعمیر موبایل آیفون خود باشیم.

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع و حل باشند. با سرویس تعميرات ايفون دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. osx سعی می‌کند با بکاربردن تجربه تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در چه شرایطی برای تعمیر گوشی اپل باید اقدام کنیم ؟

  • آب خوردگی
  • نصب ویندوز
  • ضربه خوردن
  • تعمیرات اسپیکر
  • تعمیرات شبکه و WIFI
  • خدمات تعمیر گوشی اپل
  • مشکلات مربوط به باتری
  • مشکلات مربوط پورت USB
  • تعمیر یا تعویض صفحه نمایش
  • شکستگی یا ترک صفحه نمایش
  • تعمیر یا تعویض دکمه Home
  • مشکلات مربوط دکمه روشن کردن
  • نصب انواع نرم افزارهای اورجینال
  • مشکلات مربوط ورودی های گوشی
  • اتصال به پاوربانک یا شارژر غیر اورجینال
  • رفع مشکلات مربوط به کیبورد و Trackpad
  • رفع مشکلات مربوط به EMMC یا هارد گوشی

خدمات تعمیر گوشی اپل

خدمات تعمیر گوشی اپل :

خدماتی که نمایندگی اپل در زمینه تعمیر گوشی اپل به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد به صورت کلی شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری، تعمیرات سخت‌افزاری و تست نهایی موبایل اپل می‌باشد.

1- تعویض ال سی دی گوشی اپل در سه سوت :

اکثر کاربران گوشی‌های اپل به دلیل شکستگی ال سی دی این دستگاه به نمایندگی تعمیر گوشی اپل مراجعه می‌کنند. درواقع وارد شدن ضربه و فشار به ال سی دی آیفون موجب شکستگی و آسیب‌دیدگی آن می‌شود که اگر ضربه و فشار وارد شده به آن به مجموعه تاچ و ال سی دی آسیب رسانده باشد باید آن‌ها را تعویض کرد اما اگر تنها به گلس محافظ روی ال سی دی آسیب وارد شده باشد تنها با تعویض آن گلس می‌توان مشکل این دستگاه را برطرف کرد.

منظور از گلس، شیشه محافظی است که توسط خود کارخانه بر روی مجموعه تاچ و ال سی دی قرار داده می‌شود تا از آن‌ها محافظ کند نه آن گلسی که به عنوان لوازم جانبی از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنیم. گاهی اوقات ضربه‌ای که به نمایشگر آیفون وارد می‌شود خیلی زیاد نیست و تنها موجب شکستگی گلس روی تاچ و ال سی دی می‌شود که در این صورت با تعویض آن می‌توان مشکل صفحه نمایش این دستگاه را رفع کرد.

اما گاهی اوقات هم ضربه وارد شده به قدری است که علاوه‌بر شکستن گلس، موجب شکستن تاچ و ال سی دی نیز می‌شود که در این حالت راهی جزء تعویض ال سی دی وجود ندارد. البته تنها وارد شدن ضربه به نمایشگر موبایل اپل نیست ک موجب آسیب‌دیدگی آن می‌شود گاهی اوقات هم آبخوردگی این دستگاه موجب سوختن مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون می‌شود که باید آن‌ها را تعویض کرد.

تعمیرکاران نمایندگی رسمی osx با بررسی میزان ضربه وارد شده به نمایشگر این دستگاه و میزان آسیب‌دیدگی آن به تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون می‌پردازند و با سرعت و کیفیت بالایی مشکل آن را برطرف می‌کنند. بنابراین بهتر است که تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل اپل را به نمایندگی تعمیرات osx بسپارید.

2- تعمیر مشکل فیس آیدی موبایل اپل :

همگام با تکنولوژی هایی که همیشه در گوشی های اپل مشاهده می شود، در مدل های اخیر این برند، قابلیتی تحت عنوان فیس آیدی وجود دارد که به کمک آن کاربر دستگاه می تواند تنها با تشخیص چهره دستگاه، قفل گوشی را باز کند.

این مشخصه یکی از ویژگی های محبوب کاربران این دستگاه ها است. بعد از شناسایی چهره کاربر در دستگاه و ثبت آن، از طریق دوربین جلو، قفل گوشی باز می شود. حال گاهی اوقات، اختلالاتی در این مشخصه مشاهده می شود و فیس آیدی درست عمل نمی کند. مواردی مانند ضربه و آسیب یا ورود آب و رطوبت از مهم ترین مواردی است که می تواند به قابلیت فیس آیدی موبایل آیفون مورد نظر آسیب برساند.

البته مشکل فیس آیدی موبایل اپل مورد نظر ممکن است در اثر برخی اختلالات نرم افزاری یا سخت افزاری نیز به وجود بیاید. برای مثال به هم خوردن تنظیمات مربوط به ویژگی تشخیص چهره دستگاه.

در مواردی که ریشه مشکل نرم افزاری باشد، برای تعمیر مشکل فیس آیدی موبایل اپل مورد نظر می توان چند راهکار ساده را دنبال کرد. برای مثال پاک کردن تنظیمات فیس آیدی و ثبت مجدد آن یا ریست کردن فیس آیدی.

به روز رسانی سیستم عامل دستگاه نیز می تواند در مواردی به رفع این مشکل کمک کند. به هر حال اگر مشکل دستگاه برطرف نشد، بهتر است برای بررسی های بیشتر و تعمیر مشکل فیس آیدی موبایل اپل به صورت حرفه ای تر، به مراکز تخصصی تعمیر گوشی های آیفون مراجعه کنید.

3- تعمیر بیس باند موبایل اپل :

بیس باند یک قطعه مبتنی بر تکنولوژی است که به لطف وجود آن در دستگاه، قابلیت های گوشی هوشمند مورد نظر در برقراری ارتباطی با فرکانس های بالا افزایش می یابد. در واقع در گوشی های هوشمند به منظور ارتقای قابلیت های همزمان و پیچیده دستگاه از بیس باند استفاده می شود.

این قطعه، یک چیپ جداگانه است. در صورت بروز مشکل در این قطعه، قابلیت های گسترده ارتباطی دستگاه، اعم از اتصال به اینترنت و دیتای دستگاه مختل می شود. به این ترتیب کاربر با مشکل آنتن دهی در گوشی آیفون خود مواجه شده و بعد از انجام بررسی های لازم توسط تعمیرکار، تشخیص مبنی بر خرابی و بروز مشکل در بیس باند موبایل اپل می شود. در این صورت تعمیرکار با انجام عیب یابی دقیق، مدار بیس باند و خود تراشه را به دقت بررسی می کند.

در صورت امکان با تعمیر بیس باند موبایل اپل مشکل آنتن دهی دستگاه را برطرف می کند. در غیر اینصورت اگر مشکل بنا به تشخیص تعمیرکار جدی تر باشد، نیاز به تعویض دارد. برای بررسی شرایط تراشه بیس باند، باید تعمیرکار دستگاه را باز کرده و به برد موبایل اپل دسترسی پیدا کند. به همین دلیل انجام هر گونه فرایند تعمیراتی باید در مراکز معتبر انجام شود.

4- تعمیر برد گوشی اپل :

مهم‌ترین مشکلی که نشان می‌دهد برد گوشی اپل با مشکل روبه‌رو شده است و به تعمیرات نیاز دارد، خاموش شدن ناگهانی این دستگاه می‌باشد که یا به دلیل وارد شدن ضربه به آیفون است یا بروز نوسان برق در آن. تعمیر برد آیفون یکی دیگر از تخصص‌های نمایندگی تعمیر گوشی osx است که خوشبختانه تعمیرکاران این مرکز مشکل برد آیفون را ریشه‌کن می‌کنند تا دیگر گذرتان به نمایندگی اپل به دلیل تعمیر برد آیفون نیافتد.

متاسفانه برخی از مراکز تعمیرات آیفون به دلیل برخوردار بودن از تکنسین‌های غیر حرفه‌ای از پس تعمیر برد این دستگاه برنمی‌آیند و همین مسئله موجب می‌شود که گوشی کاربر پس از گذشت مدتی دوباره با همان مشکل مواجه شود. خوشبختانه تمامی خدمات تعمیراتی نمایندگی اپل همراه با ضمانت می‌باشد از این‌رو نه تنها خیال شما از اینکه موبایل خود را به مرکز معتبر و تخصصی سپرده‌اید راحت است بلکه از این نظر هم آسوده خاطر هستید که تعمیر گوشی آیفون در این مرکز همراه با ضمانت است.

5- تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات گوشی اپل :

چرا اطلاعات و تنظیمات آیفون پس از ریست فکتوری پاک نمی‌شوند؟ چرا گوشی اپل دائماً هنگ می‌کند و ریستارت می‌شود؟ چرا گوشی اپل بعد از ریست فکتوری کاملاً خاموش می‌شود؟

این سوالات از رایج‌ترین پرسش‌هایی هستند که توسط کاربران آیفون مطرح شده‌اند و پاسخ همه آن‌ها نیز خرابی هارد گوشی آیفون می‌باشد. البته خرابی موبایل اپل نشانه‌های دیگری هم مانند:

  • متوقف شدن بر روی لوگوی اپل
  • عدم امکان ریختن اطلاعات و پاک کردن آن‌ها
  • نمایش پیغام Encrypt Unsuccessful
  • نمایش پیغام Internal Storage Damaged
  • ویبره‌های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی
  • پریدن سریال IMEI

بروز هر یک از این مشکلات در گوشی آیفون نه تنها نشان می‌دهد که هارد این دستگاه با مشکل روبه‌رو شده است و نیاز به تعمیرات یا حتی تعویض دارد بلکه نشان می‌دهد که اطلاعات شما نیز در خطر هستند.

بنابراین بهتر است درصورت مشاهده هر یک از این موارد در موبایل اپل خود سریعاً به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیر گوشی osx مراجعه کنید و تعمیرات هارد این دستگاه و بازیابی اطلاعات آن را به این مرکز بسپارید.

تعمیرات گشوی ایفون

6- تعمیر و تعویض دوربین موبایل اپل با قیمت مناسب:

خوشبختانه دوربین موبایل اپل تا زمانی که هیچ ضربه و فشاری به آن وارد نشود، دچار آسیب‌دیدگی فیزیکی نخواهد شد و اکثر مشکلاتی که برای آن به وجود می‌آید به دلیل اختلالات نرم‌افزاری مانند ویروسی شدن آیفون و نصب بدافزارها بر روی این دستگاه می‌باشند.

فرقی نمی‌کند که دوربین گوشی اپل دچار مشکلات نرم‌افزاری شده باشد یا سخت‌افزاری به هر حال نمایندگی رسمی اپل، خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دوربین این دستگاه را به کاربران ارائه می‌دهد. تعمیرکاران نمایندگی osx پس از دریافت گوشی اپل به عیب‌یابی تخصصی و تعمیر یا تعویض دوربین آن می‌پردازند.

نظرات
انصراف از نظر Close