social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

لوازم جانبی اپل

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 شارژر USB-C 30W

شارژر USB-C 30W

شارژر USB با توان ۳۰ که می توانید از آن برای شارژ آیفون ، آیپد و مک بوک استفاده کنید و از آن برای شارژ سریع استفاده نمایید.
تومان
کابل لایتینگ اصلی اپل

کابل لایتنینگ، کابل اصلی اپل Apple Lightning Cable 1m

کابل ها نقش مهمی در شارژ گوشی دارند که رایج ترین آنها کابل لایتینگ می باشد که برای اغلب محصولات اپل استفاده می شود. از این کابل شارژ می توان برای آیپد ، لپ تاپ ، مک بوک و ... استفاده کرد.
تومان
MegSaf Charger (magesafe2) MacBook 60 Watt

شارژر مگ سیف (magesafe2 ) مک بوک مدل ۶۰ وات

شارژر مگ سیف اپل برای شارژ لپ تاپ های این شرکت طراحی شده است. برای وصل کردن این کابل تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت مگنت را رو به روی سوکت شارژ مک بوک قرار دهید تا توسط نیروی مغناطیسی جذب شده و سر جای خود وصل شود.
تومان
شارژر مک بوک پرو USB-C 16W

شارژر (آداپتور) مک بوک پرو ۶۱ وات اپل

شارژرهای اپل به صورت اختصاصی برای محصولاتش تولید می شود و این شارژرها قابلیت شارژ سریع و با کیفیت را دارند . حتما توجه داشته باشید که نوع اصل این شارژرها را تهیه کنید در غیر اینصورت به باتری دستگاه خود آسیب خواهید رساند.
تومان
شارژر مک بوک ایر ۴۵ وات ( magesafe2 45w )

شارژر مک بوک ایر ۴۵ وات

شارژرهای مک بوک های اپل اختصاری برای خود شرکت اپل می باشد و در کنار آن بعضی از شرکت ها نمایندگی انحصاری تولید آن را بر عهده گرفته اند.
تومان
مبدل USB-C اپل مدل Digital av

مبدل USB-C اپل مدل Digital av

این مبدل امکان دریافت خروجی تصویر توسط پورت HDMI ، شارژ مک بوک و اتصال تجهیزات را به صورت همزمان به مک بوک فراهم می کند. شما با این تبدیل سه خروجی و ورودی مختلف را به صورت همزمان و بدون افت کیفیت و سرعت خواهید داشت.
تومان