social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

کابل لایتنینگ، کابل اصلی اپل Apple Lightning Cable 1m

کابل ها نقش مهمی در شارژ گوشی دارند که رایج ترین آنها کابل لایتینگ می باشد که برای اغلب محصولات اپل استفاده می شود. از این کابل شارژ می توان برای آیپد ، لپ تاپ ، مک بوک و ... استفاده کرد.
تومان
i h

خرید کابل لایتینگ اصلی 

کابل های لایتینگ نقش بسیار مهمی در شارژ محصولات دیجیتال دارد و برای بیشتر محصولات اپل قابل استفاده می باشد. استفاده از این کابل ها این اطمینان را به شما می دهد که کیفیتی تضمین شده و اصل تحت نظارت شرکت اپل و سرعتی بیش از 3 usb را تجربه کنید.

این کابل ها به صورت کاملا انحصاری برای محصولات اپل قابل استفاده هستند . از این کابل شارژها می توان برای اتصال آیفون ، آیپد مینی و آیپد به لپتاپ استفاده کرد و شبیه به کابل میکرو usb می باشد که برای محصولات اپل ساخته شده است.

بررسی کابل اورجینال و نحوه تشخیص اصل آن از فرع :

کابل های اصل اپل از دوام بسیار بالا و مناسبی برخوردار هستند و سرعت انتقال داده در آنها بسیار بالاست تا در کمترین زمان بتواند اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهند.

تهیه کابل های اورجینال اپل این تضمین را به شما می دهد که دیگر نیازی نیست تا یک مدت طولانی محصولات جدید تهیه کنید زیرا تمامی محصولات اورجینال اپل عمر مفید و دوام بسیاری دارند.

استفاده از کابل اصلی باعث می شود طول عمر دستگاه شما نیز زیاد شود . کابل های آیفون در اندازه یک و دو متری به رنگ های سفید و خاکستری کاملا ساده تولید شده است.

در کنار این کابل ها شرکت های دیگری نیز با دریافت مجوز از شرکت اپل به تولید کابل های لایتینگ پرداخته اند که جز کابل های اصلی محسوب می شوند و اگر شما می خواهید کابل های سایر برندها را خریداری کنید حتما دقت کنید که محصول مورد نظر مورد تایید شرکت اپل باشد و گواهینامه MFI را از شرکت اپل داشته باشند.

قیمت کابل شارژ اصلی آیفون :

کابل های شارژ کمپانی اپل قیمت های بالایی دارند اما این محصولات تمامی استانداردهای لازم را دارد. برخی شارژرهای ارزان قیمت ممکن است نیاز شما را برای مدت کوتاهی برطرف کند اما ممکن است در ساخت آنها از مواد آسیب رسان به محیط زیست و گوشی هوشمند شما به کار رفته است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترجیح می دهید کابل شارژ ارزان تری خریداری کنید بدانید که در دراز مدت هزینه های چندبرابری بر روی دستتان بگذارد. پس بهتر است از کابل ها و شارژرهای اصل استفاده کنید.