social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

کابل و شارژر اپل

شارژر موبایل و لپ تاب اپل

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و لپ تاپ و حتی تبلت شارژر آن می باشد. شما اگر بهترین شارژر و لپ تاپ هم داشته باشید اما شارژر نداشته باشد برایتان عملا کارایی ندارد. بخصوص در این زمانه که اکثر کارها با موبایل و لپ تاپ پیش می رود و استفاده از آنها زیاد است و زود شارژ خالی میکند.

به همین علت اگثر کاربران به دنبال شارژ سریع یا فست شارژ هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند دستگاه ها را شارژ کنند.

انواع شارژر موبایل و لپ تاپ :

با توجه به بیسیم و باسیم بودن شارژرها و کاربردشان در سه گروه فندکی ، شارژر بی سیم و دیواری تقسیم بندی می شوند.

شارژر فندکی : این مدل از شارژرهای موبایل مختص استفاده در ماشین هستند و بهترین وسیله برای افرادی است که زیاد از گوشی خود استفاده می کنند و نیاز به شارژر در همه جا دارند.

شارژر دیواری : این شارژر در اصل یک نوع سری برای شارژر می باشد. این مدل بیشتر به عنوان فست شارژ استفاده می شوند و به دلیل مقاومت بالای شارژر دیواری مانع از هرگونه آسیب به گوشی و تبلت می شوند.

شارژر بی سیم : این نوع شارژر جدیدترین نوع شارژر گوشی و تبلت به شما می آید که امروزه برای همه گوشی ها قابل استفاده است.

خرید اینترنتی شارژر و کابل شارژ :

امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد ترجیح می دهند خرید هایشان را اینترنتی انجام دهند و بیشتر در فضای نت به دنبال کالاهای خود هستند ما در سایت خود توانسته ایم یک سری محصولات را برای رفاه حال شما گرد هم آوریم. فروش انواع دستگاه های هوشمند و متعلقات جانبی آنها مثل شارژر ، کابل شارژ ، انواع شارژر اصلی و ... در این سایت صورت میگیرد.

این موضوع را بدانید که حتما از شارژر و کابل شارژ با کیفیت استفاده کنید زیرا باعث می شود عمر باتری شما طولانی تر شود و همین موضوع باعث می شود که شما نیاز نداشته باشید زود به زود باتری یا حتی گوشی یا لپ تاپ خود را تعویض کنید.

ما در اینجا برای شما کالاهای اصل را قرار داده ایم پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
خرید شارژر لپ تاپ Apple 60W magsafe 2

شارژر لپ تاپ Apple 60W magsafe 2

شارژر لپ تاپ Apple 60W magsafe 2 یکی از شارژر های بسیار قوی و کارآمد می باشد که توسط کمپانی اپل ساخته شده است. شما می توانید هم اکنون شارژر لپ تاپ اپل 60 وات مگ سیف 2 را خریداری و سفارش دهید.
1,500,000 تومان
خرید شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2 یکی از بهترین و محبوب ترین شارژر های اپل مگ سیف می باشد. شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید این شارژر 85 وات مگ سیف 2 کنید. سفارش شما بعد از تکمیل خرید, ارسال خواهد شد.
1,390,000 تومان
خرید آداپتور شارژ آیپد و آیفون 4Port USB Charging

آداپتور شارژ آیپد و آیفون 4Port USB Charging

آداپتور شارژ آیپد و آیفون 4Port USB Charging یک آداپتور دارای 4 پورت می باشد که می توانید به راحتی 4 دستگاه آیفون و آیپد و .. خود را به آن متصل کنید. شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید و سفارش آداپتور شارژ آیپد و آیفون 4Port USB Charging کنید. سفارش شما فورا پس از پرداخت, ارسال خواهد شد.
165,000 تومان
خرید آداپتور شارژر آیپد و آیفون 6Port USB Charging

آداپتور شارژر آیپد و آیفون 6Port USB Charging

آداپتور شارژر آیپد و آیفون 6Port USB Charging یک شارژر بسیار کارآمد و قوی می باشد که می توانید هم اکنون از سایت osx سفارش دهید. به کمک شارژر 6 پورت شما می توانید هم زمان چند شارژر را به برق متصل کنید. سفارش شما بلافاصله پس از تکمیل خرید ارسال خواهد شد. سلامت تمامی محصولات سایت osx توسط کارشناسان ما تایید می شود.
225,000 تومان
خرید آداپتور مک بوک ایر Apple 45W MagSafe

آداپتور مک بوک ایر Apple 45W MagSafe

آداپتور مک بوک ایر Apple 45W MagSafe یک شارژر بسیار کارامد در محصولات اپل می باشد که هم اکنون می توانید از سایت تخصصی OSX خریداری و سفارش دهید. سفارش شما پس از تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد. این شارژر مناسب برای تمامی افراد و قابل استفاده خانگی , اداری و ... می باشد. سلامت تمامی محصولات سایت osx توسط کارشناسان ما تایید می شود.
1,175,000 تومان
خرید استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samadi Apple Watch iPhone Aluminium Charging Stand یک محصول بسیار کاربردی و محبوب در بین دوستداران ستند می باشد. استند در واقع همان پایه نگهدارنده است. شما می توانید هم اکنون این محصول بسیار کاربردی را از سایت OSX سفارش دهید. تمامی محصولات سایت OSX دارای گارانتی و ضمانت می باشد.
425,000 تومان