social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

کابل و شارژر اپل

شارژر موبایل و لپ تاب اپل

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و لپ تاپ و حتی تبلت شارژر آن می باشد. شما اگر بهترین شارژر و لپ تاپ هم داشته باشید اما شارژر نداشته باشد برایتان عملا کارایی ندارد. بخصوص در این زمانه که اکثر کارها با موبایل و لپ تاپ پیش می رود و استفاده از آنها زیاد است و زود شارژ خالی میکند.

به همین علت اگثر کاربران به دنبال شارژ سریع یا فست شارژ هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند دستگاه ها را شارژ کنند.

انواع شارژر موبایل و لپ تاپ :

با توجه به بیسیم و باسیم بودن شارژرها و کاربردشان در سه گروه فندکی ، شارژر بی سیم و دیواری تقسیم بندی می شوند.

شارژر فندکی : این مدل از شارژرهای موبایل مختص استفاده در ماشین هستند و بهترین وسیله برای افرادی است که زیاد از گوشی خود استفاده می کنند و نیاز به شارژر در همه جا دارند.

شارژر دیواری : این شارژر در اصل یک نوع سری برای شارژر می باشد. این مدل بیشتر به عنوان فست شارژ استفاده می شوند و به دلیل مقاومت بالای شارژر دیواری مانع از هرگونه آسیب به گوشی و تبلت می شوند.

شارژر بی سیم : این نوع شارژر جدیدترین نوع شارژر گوشی و تبلت به شما می آید که امروزه برای همه گوشی ها قابل استفاده است.

خرید اینترنتی شارژر و کابل شارژ :

امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد ترجیح می دهند خرید هایشان را اینترنتی انجام دهند و بیشتر در فضای نت به دنبال کالاهای خود هستند ما در سایت خود توانسته ایم یک سری محصولات را برای رفاه حال شما گرد هم آوریم. فروش انواع دستگاه های هوشمند و متعلقات جانبی آنها مثل شارژر ، کابل شارژ ، انواع شارژر اصلی و ... در این سایت صورت میگیرد.

این موضوع را بدانید که حتما از شارژر و کابل شارژ با کیفیت استفاده کنید زیرا باعث می شود عمر باتری شما طولانی تر شود و همین موضوع باعث می شود که شما نیاز نداشته باشید زود به زود باتری یا حتی گوشی یا لپ تاپ خود را تعویض کنید.

ما در اینجا برای شما کالاهای اصل را قرار داده ایم پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
magsafe شارژر

شارژر MagSaf اپل

شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده است . مگ سیف شارژر بی سیم و سریع می باشد . این شارژر دارای مگنت های تراز شده با نسل جدید آیفون یعنی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو می باشد و شارژ سریع تری نسبت به قبل را ارائه می دهد.
تومان
آداپتور ۴ پورت آیفون و آیپد

آداپتور شارژ آیپد و آیفون 4Port USB Charger LED

شما می توانید با استفاده از این آداپتور همزمان ۴ دستگاه هوشمند را شارژ کنید مانند آیفون ، آیپد و ... .
تومان
شارژر مک بوک پرو Apple USB-C Power Adapter 87W

شارژر مک بوک پرو Apple USB-C Power Adapter 87W

شارژ سریع و کارآمدی را می توان با استفاده از این شارژر شاهد بود و برای اتصال این آداپتور نیاز به تبدیل Euro plug می باشد.
تومان
شارژر مک بوک پرو ۱۵و۱۷ 85W MagSafe

شارژر مک بوک پرو ۱۵و۱۷ 85W MagSafe

آداپتور شارژر مک بوک پرو ۱۵و۱۷ 85W MagSaf اورجینال را می توانید هم اکنون از سایت osx سفارش دهید. آداپتور برق ۸۵ وات MagSafe دارای یک کانکتور مغناطیسی است که به راحتی جای خود را برای اتصال به مک بوک پیدا می کتد.
تومان
آداپتور-مک-بوک-پرو-۱۳-رتینا-apple-60w-magsafe-2

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2 را می توانید هم اکنون از سایت osx خریداری کنید. آداپتور برق MagSafe2 60 W دارای یک رابط مغناطیسی DC است، بنابراین اگر به صورت ناگهانی شارژر جدا شود به دستگاه هیچ آسیبی نمی رسد، همچنین از خراب شدن و ضعیف شدن کابل در طولانی مدت جلوگیری می کند. سفارش شما پس از پرداخت, فورا ارسال خواهد شد. محصولات اورجینال و با کیفیت در زمینه تجهیزات اپل را از سایت osx خریداری کنید.
تومان
خرید iPad 12W USB Charging

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging

آداپتور شارژ آیپد iPad 12W USB Charging یکی از بهترین شارژر های آیپد می باشد که هم اکنون می توانید از سایت تخصصی osx سفارش دهید. سفارش شما پس از تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد.
تومان