social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

نظر ها  (1) برای تعمیر فیس آیدی آیفون چه کاری باید انجام داد؟
مشکل فیس آیدی آیفون، یکی از مشکلات کلافه کننده ای که ممکن است، اشخاصی که از گوشی های آیفونی چون آیفون x، آیفون xs، آیفون xs max، آیفون 11، آیفون 11 pro و همچنین آیفون 11 pro max استفاده می کنند، با آن مواجه شوند. اگر شما نیز از جمله این اشخاص هستید، بدون شک با این مقاله از سایت ما همراه باشید تا فیس آیدی خود را تعمیر کنید.
نظر ها  (4) چگونگی تشخیص کابل شارژر ایفون اصل از تقلبی

کابل شارژ اصل و یا تقلبی :

یکی از تجارب بدی که هر فرد میتواند داشته باشد این است که یک کالا و یا جنس تقلبی و فیک را خریداری کند و به اصطلاح به آن بیاندازند. این اتفاق را میتوان به جرعت گفت که حداقل یکبار برای همه رخ داده است و این موضوع میتواند بسیار آزار دهنده باشد.

البته درست است که فرد فروش...

نظر ها  (0) چرا نباید ایفون را با شارژر فندکی یا شارژر آیپد شارژ کرد؟
امروزه بیشتر افراد برای شارژ کردن گوشی های خود در صورتی گم کردن یا خرابی کابلهایشان از شارژهای متفرقه و یا شارژر فندکی ماشین استفاده می کنند که می تواند به باتری دستگاه ضرر وارد کند. در ادامه با ما همراه باشید.
تعمیرات تخصصی مک بوک ایر و پرو

مک بوک :

در این قسمت قصد داریم که در مورد مک بوک صحبت کنیم ومک بوک ایر و پرو را مورد بررسی قرار دهیم اما هدف اصلی توضیح در مورد تعمیر مک بوک ایر و پرو است که در صورت خرابی و یا احتیاج به تعمیر مک بوک باید چه کار کنیم؟ مواردی که مورد بررسی قرار میگیرند

عبارت اند از:

• مک بوک

• مک بوک ایر

• مک...