social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

نظر ها  (0) آموزش ضد عفونی کردن اپل
برای ضدعفونی کردن تجهیزات الکترونیکی و به ویژه سیستم عامل های اپل باید بسیار دقت کنیم که موجب آسیب رسیدن به قطعات آن نشود. امروزه با گسترش ویروس کووید 19 لازم است همیشه پس از خروج ار منزل و بازگشت , وسایل خود را ضد عفونی کنیم. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید محصولات تولیدی شرکت اپل را ضدعفونی و تمیز کنید. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) تعمیر ال سی دی مک بوک پرو و ایر
صفحه نمایش و ال سی دی مک بوک از اجزا مهم و حیاتی در مک بوک می باشد که خرابی آن موجب تضعیف و از بین رفتن کیفیت و تصویر شود. این موضوع شدیدا مهم است چرا که اگر شکستگی و یا خرابی زیاد باشد, می تواند به کلی ال سی دی مک بوک را از بین ببرد.
نظر ها  (0) اتصال مک بوک به تلویزیون
در این مقاله از سایت osx به بررسی و آموزش کامل و صفر تا صد نحوه اتصال مک بوک به تلویزیون می پردازیم. شما می توانید در صورت به مشکل خوردن در مرحله ای, در قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید و سئوالات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. با سایت تخصصی osx و اتصال مک بوک به تلویزیون همراه باشید.
نظر ها  (0) پارت نامبر آمریکا (LLA) تا چه حد در محصولات اپل مهم است؟
در این مقاله از سایت osx به بررسی این نکته می پردازیم که پارت نامبر آمریکا یا همان LLA آمریکا تا چه حد در محصولات اپل مهم است. اپل یک شرکت آمریکایی است. به همین دلیل طراحی و ساخت اولیه تمامی محصولات شرکت اپل در آمریکا و مشخصاً در ایالت کالیفرنیا انجام می‌شود . یکی از مواردی که در هنگام مبادله محصولات شرکت اپل برای فروشندگان و خریداران مهم است، مربوط به پارت نامبر آمریکا بودن این محصولات می‌شود. پارت آمریکا در محصولات اپل با عنوان LL/A در سمت راست عبارت پارت نامبر قرار می‌گیرد. با ما همراه باشید.
نظر ها  (1) علت داغ شدن مک بوک
همواره باید به دمای مک بوک خود اهمیت دهید, داغ کردن زیاد مک بوک به مرور زمان باعث آسیب و از بین رفتن بخش هایی از مک بوکتان خواهد شد. شما می بایست هر نوع دما و گرمای مک بوک را جدی بگیرید و برای دلایل و رفع آن به دنبال راهکار و راه حل باشید.
نظر ها  (2) تعمیر کیبورد مک بوک
در این مقاله به معرفی تعمیر کیبورد مک بوک توسط سایت osx می پردازیم. تعمیر کیبورد مک بوک باید توسط کارشناسان و متخصصان ماهر و توانمند در این زمینه انجام شود. ما را همراهی کنید تا دلالیل خرابی مک بوک را بررسی کرده و تعمیر مک بوک را آموزش دهیم.
نظر ها  (0) تعمیر مادربورد مک بوک
در این مقاله از سایت تخصصی osx به بررسی کامل وهمگی خدمت در زمینه تعمیر مادربرد مک بوک می پردازیم. به دلایل مختلفی ممکن است که مادربرد مک بوک خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت شما می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم " تماس با ما" ارتباط برقرار کرده و مشکل مک بوک خود را حل کنید. با ما همراه باشید.
نظر ها  (1) آموزش آپدیت کردن سیستم عامل مک
آپدیت کردن سیستم عامل مک به شما کمک می کند که از آخرین امکانات و ویژگی های موجود در برنامه استفاده کنید. روش آپدیت کردن سیستم عامل مک بسیار ساده و آسان و تنها با انجام چند مرحله ساده می توان آن را به آخرین ورژن موجود به روز رسانی کرد.
نظر ها  (2) شارژر مگ سیف ۲ برای کدام مک بوک ها مناسب است؟
شارژر Magsafe 2 یا به نوشتار فارسی مگ سیف دو , در واقع آداپتور تولید شده اپل برای جدیدترین نوع مک بوک هاست . در این مقاله به بررسی شارژر مگ سیف 2 می پردازیم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. با ما همراه باشید.