social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اسفند"

نظر ها  (0) تعمیر آی مک اپل
آی مک یا همان سیستم های All In One اپل سری از محصولات اپل هستند که شباهت زیادی به سیستم های رسکتاپ دارند. به طور کلی وقتی صحبت از سیستم های All In One میکنیم دیگر خبری از کیس نیست و تمامی قطعات صرفا در یک صفحه نمایش خلاصه شده است. در این مقاله از سایت تخصصی osx به بررسی همه چیز درباره تعمیر آی مک اپل می پردازیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) تعمیر دکمه هوم آیفون
خرابی و کار نکردن دکمه هوم آیفون یکی از جدی ترین مشکلاتی است که به مرور زمان در محصولات اپل رخ می دهد . در این مقاله ما سعی می کنیم بهترین و کارآمد ترین راه حل های تعمیر دکمه هوم آیفون را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) تعمیر بیس باند آیفون
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیس باند آیفون شما آسیب دیده است بهتر است سریع تر جهت رفع آن اقدام کنید و سایت osx در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله به آموزش تعمیر بیس باند آیفون می پردازیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) نحوه بکاپ گرفتن از مک بوک
کارشناسان بازیابی اطلاعات, همیشه تاکید بر تهیه نسخه بک آپ یا پشتیبان دارند. در این مقاله به شما کمک می کنیم به راحتی از مک بوک خود نسخه پشتیبان تهیه کنید . با تهیه نسخه بک آپ هم خیال خودتان آسوده تر است و هم به هر دلیلی اطلاعات شما آسیب ببیند یا پاک شود می توانید از نسخه پشتیبان خود استفاده کنید. با ما همراه باشید.
نظر ها  (4) گوشی سامسونگ بخریم یا اپل
کمپانی های اپل و سامسونگ دو کمپانی بسیار محبوب و شناخته شده ترین کمپانی های موجود در بازار موبایل می باشند. در این مقاله با بررسی معایب و مزایای هر یک به شما کمک می کنیم که بتوانید انتخاب کنید که از کدام کمپانی, موبایل همراه خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) مشکلات رایج آیپد
آیپد اپل یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین تبلت های موجود در دنیا است که روز به روز محبوبیت بیشتری جذب می کند. در کنار این محبوبیت روز افزون مشکلاتی در این آیپد ها وجود دارد که در این مقاله به بررسی رایج ترین این مشکلات می پردازیم.
نظر ها  (0) تعمیر گوشی اپل
ممکن است به دلیل مشکلاتی , گوشی اپل شما به تعمیر احتباج پیدا کند. نگران نباشید و بی دون مکث با متخصصان و توانمندان حرفه ای سایت osx تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن گوشی اپل شما را به حالت اول خود برگردانند. در این مقاله به بررسی تعمیر گوشی اپل در سایت osx می پردازیم.
نظر ها  (0) اموزش رجیستری کردن گوشی مسافری در سامانه گمرکی
در این مقاله از سایت OSX به بررسی کامل و جامع رجستری کردن گوشی می پردازیم. در صورتی که شما به خارج از کشور ایران سفر کنید و تمایل به خرید و وارد کردن گوشی به کشور را داشته باشید، باید پس از بازگشت برای استفاده از گوشی باید ظرف مدت ۳۰ روز عوارض گمرکی آن را پرداخت کرده و گوشی را در طرح رجیستری ثبت نمایید.