social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اردیبهشت"

نظر ها  (0) تعمیر اسپیکر آیفون
خرابی و کار نکردن اسپیکر آیفون یکی از مشکلات عجیب و ناخوشایند در گوشی های آیفون می باشد. در این مقاله از سایت OSX با ارائه راه حل هایی بسیار کارآمد و مفید به شما در تعمیر اسپیکر آیفونتان کمک می کنیم. با ما همراه باشید و درصورت حل نشد مشکلتان به مختصصات تعمیر اسپیکر آیفون سایت OSX مراجعه کنید.
نظر ها  (0) تعمیر بلوتوث مک بوک
تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری بلوتوث مک بوک از مهم ترین و تخصصی ترین تعمیرات می باشد. این تعمیرات مهم, نیازمند تخصص و مهارت کافی در این زمینه می باشد. بنابراین توجه داشته باشید که تعمیرات بلوتوث مک بوک خود را به افراد توانمند بسپارید. با ما همراه باشید تا شما را با انواع ایرادهات و راه حل های تعمیر بلوتوث مک بوک آشنا کنیم. همچنین می توانید نظرات , سئوالات و پیشنهادات خود را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.
نظر ها  (0) تعمیر سنسور اثر انگشت اپل
سنسور اثر انگشت یکی از مهم ترین موارد امنیتی در ابزارآلات دیجیتال می باشد. در صورت از کار افتادن سنسور های اثر انگشت امنیت ابزار دیجیتال ما به خطر می افتد. یکی از مهمترین این موارد گوشی های آیفون و اپل ها می باشد. اگر شما هم به تازگی در سنسور اثر انگشت اپل خود دچار مشکل شده اید این مقاله را کامل دنبال کنید. سایت OSX دارای کادری بسیار مجرب و توانمند در زمینه تعمیرات اپل و آیفون می باشد. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) تعمیر لولای مک بوک
لولای در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه به شمار می رود. تعمیر لولای مک بوک، یکی از خدماتی است که در سطحی حرفه ای در OSX انجام می پذیرد. لولای مک بوک جزو قطعاتی است که در هر بار باز و بسته شدن درگیر می شوند در نتیجه احتمال شکستگی آن ها نیز بالا است یکی از دلایل شکستگی لولاها فشار زیاد مک بوک در هنگام باز و بسته نمودن مک بوک می باشد.
نظر ها  (0) دلایل آپدیت نشدن مک بوک چیست؟
در این مقاله به بررسی همه نکات در زمینه دلایل آپدیت نشدن مک بوک می پردازیم. آپدیت نشدن مک بوک می تواند دلایل بسیاری از جمله دلایل سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد که در این مقاله از سایت osx به بررسی همه مسائل می پردازیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) تعویض ال سی دی آیفون
تعویض و تعمیرات تخصصی و بسیار کارآمد در تعویض ال سی دی آیفون خود را به متخصصان ما در سایت osx بسپارید. با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهیم. همچنین شما می توانید بهترین و کارآمد ترین مطالب و مقاله ها را در این سایت مشاهده کنید. ما را حمایت کنید.
نظر ها  (9) انتقال فایل از آیفون به دستگاه های دیگر
آیا در انتقال و به اشتراک گذاشتن فایل هایتان از آیفون به دستگاه های دیگر به مشکل خورده اید؟ آیا نمی دانید چگونه موارد دلخواهتان را با آیفون شیر کنید؟ در این مقاله از سایت تخصصی osx به بررسی و نحوه انتقال فایل از آیفون به دستگاه های دیگر می پردازیم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید در انتها نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در قوی تر شدن مقالاتمان یاری نمایید .