social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "شهریور"

نظر ها  (0) کارهایی که باید قبل از فروش آیفون انجام دهید
اگر قصد فروش یا دور انداختن آیفون خود را دارید, باید اقداماتی را قبل از فروش انجام دهید. در این مقاله از سایت osx به بررسی کامل اقدامات لازم برای فروش آیفون می پردازیم. این اقدامات جهت افزایش امنیت آیفون و جلوگیری از دسترسی مخاطب جدید به اطلاعات شماست. مرحله به مرحله این نکات را رعایت کنید تا با خیال راحت آیفون خود را بفروشید. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) همه آنچه باید درباره چیپ M1 اپل باید بدانید
تراشه M1 در ماه نوامبر توسط شرکت اپل در One More Thing معرفی شد. تراشه M1 مجهز به پردازنده‌ی ARM از جدیدترین پردازنده های کامپیوتر می باشد. در این مقاله از سایت OSX به بررسی کامل هر آنچه درباره M1 میخواهید بدانید, می پردازیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) شایعات مهم آیفون ۱۳
در این مقاله به بررسی شایعات مهم در آیفون 13 می پردازیم. این آیفون در 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور ماه معرفی می شود. آیفون 13 به احتمال زیاد از تراشه‌ ی A15 Bionic قدرت می گیرد. در این مقاله از سایت osx به بررسی شایعات مهم در باره آیفون 13 می پردازیم. با ما همراه باشید.
نظر ها  (0) اپل مجموعه ای جدید از شارژر و قاب مگ سیف را اماده کرده است
اپل در کنفرانس Hi Speed مجموعه ای جدید از شارژر و قاب مگ سیف را اماده کرده است که در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات هر یک می پردازیم. اپل شارژر magsafe خود را با توان ‌15 وات ارائه می‌کند ولی شارژ القایی Qi هنوز با توان 7.5 وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با ما همراه باشید.