social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس

با ما در osx.ir همراه باشید تا در دو مرحله آسان نحوه ی جا به جا کردن و یا برداشتن سیم کارت در گوشی آیفون 8پلاس را به شما آموزش دهیم .

خشاب سیم کارت آیفون 8 پلاس جایگاهی است که کاربران می‌توانند سیمکارت و حافظه‌ی جانبی خود را در آن قرار داده و وارد گوشی نمایند. خشاب سیم کارت آیفون iPhone 8 Plus قطعه ای خارجی است و با کمک سوزن مخصوصی که درون جعبه ی گوشی قرار گرفته است می توانید سیم کارت گوشی خود را جا به جا کنید.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون iPhone 8 Plus

در گوشی‌ها و تبلت‌ها دیگر خبری از برد سیم‌کارت نمی باشد و این امر به دلیل پلمپ شدن درب پشت و عدم باز شدن آن می‌باشد. به همین دلیل شرکت ها برای این امر از خشاب سیم کارت استاده کرده اند.

خشاب سیم کارت آیفون iPhone 8 Plus قطعه ای کوچک و نازک از جنس پلاستیک و یا آلومینیوم مقاوم می‌باشد که در حاشیه گوشی قرار دارد و با استفاده از سوزن مخصوص از گوشی خارج می شود. این قطعه ممکن است به دلیل استفاده نامناسب و غیر اصولی آسیب دیده و یا به دلیل کوچک بودن مفقود گردد که می توانید با خرید خشاب به راحتی آن را جایگزین قبلی نمایید.

برای تعویض خشاب سیم کارت آیفون 8 پلاس نیاز به تعمیرکار نیست و اینکار توسط کاربر قابل انجام است.

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس :

مرحله اول

مثل همیشه، قبل از باز کردن گوشی و انجام تعمیرات اپل نیاز است که گوشی آیفون 8 پلاس خود را خاموش کنید. برای خاموش کردن گوشی آیفون 8 پلاس کافی است که دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

نوار خاموش بر روی گوشی ظاهر می شود، آن را به سمت راست بکشید تا عملیات خاموش سازی گوشی آیفون 8 پلاس انجام شود.

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس

مرحله ی دوم

یک وسیله ی تیزبرای خارج کردن سیم کارت مانند گیره ی کاغذ را وارد قسمت نگه دارنده ی سیم کارت کنید. آن را به آرامی فشار دهید تا خشاب خارج شود .

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس

مرحله ی سوم

جای سیم کارت را از آیفون خارج کنید. سیم کارت به اسانی از جایش خارج میشود پس مواظب باشید که آن را گم نکنید .

زمانی که می خواهید دوباره سیم کارت را سر جایش بگذارید ، مطمئن شوید که آن را در جهت درست سر جایش قرار می دهید. از سالم بودن نوار محاظ دور سیم کارت یا جایش اطمینان حاصل کنید.

جابه جا کردن سیم کارت آیفون 8 پلاس

مترجم:نگار آذرشب

منبع: www.ifixit.com

نظرات
انصراف از نظر Close