social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

جا به جا کردن سیم کارت در آیفون X

همه آیفون ها و آیپد های cellular-capable، در کناره های خود slot یا شکافی برای سیم کارت دارند. این شکاف در خود یک سینی یا tray دارد که سیم کارت شما در آن جای می گیرد. در این نوشتار روش درآوردن سیم کارت آیفون و آیپد را به شما نشان می دهیم پس با osx همراه باشید.

سیمکارت کلیدهای مشترک یک سرویس دهنده ارتباطی را برای شناساندن یک گوشی همراه در خود نگه می دارد و به شما امکان می دهد تا به آن سرویس متصل شده و یا از داده یا دیتای موبایل استفاده نمائید.

جا به جا کردن سیم کارت در گوشی آیفون ایکس بسیار ساده است و تنها یک تا دو دقیقه زمان نیز دارد. با OSX همراه باشید تا مراحل آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشکلات رایج در گوشی های آیفون چیست؟

جا به جا کردن سیم کارت در آیفون X

جا به جا کردن سیم کارت در آیفون X

بنابر دلایل ایمنی بهتر است که قبل از جداسازی خشاب سیم کارت آیفون X خود، گوشی را خاموش کنید. برای خاموش کردن گوشی آیفون X باید دکمه پاور گوشی در سمت راست به همراه دکمه پایین صدا در سمت چپ گوشی را به طور همزمان فشار داده و برای چند ثانیه در همان وضعیت نگه دارید.

دکمه خاموش بر روی گوشی ظاهر می شود، آن را به سمت راست بکشید تا عملیات خاموش سازی انجام شود. شاید به تازگی آیفونی خریده اید و یا اینکه در حال مسافرت هستید و نیاز دارید تا سیمکارت خود را عوض کنید و برای شما این پرسش پیش آمده که چگونه می توانید سیمکارت آیفون را در آورده و سیم کارت تازه را در آن بگذارید، درآوردن سیم کارت از آیفون و یا گذاردن آن ترفند های کوچکی دارد که می باید از آن آگاه باشید.

برای افزایش عمر باتری آیفون چه کنیم ؟

جا به جا کردن سیم کارت در آیفون X

ابزارهای مورد نیاز برای گذاشتن سیم کارت در آیفون

خوشبختانه دسترسی به tray یا سینی سیم کارت آیفون کار چندان پیچیده ای نمی باشد. اما پیش از آغاز به 3 چیز نیازمندید:

  1. داشتن یک آیفون
  2. داشتن سیم کارت
  3. ابزاری برای خلاندن (فرو کردن ) در سوراخ کناری سینی سیم کارت

یک وسیله ی تیز مثل سوزن یا گیره ی کاغذ را وارد قسمت نگه دارنده ی سیم کارت کنید . آن را فشار دهید تا خشاب خارج شود .در این قسمت باید به خشاب کمی فشار وارد کنید .

سپس سیم کارت را از جایش در بیاورید . زمانی که می خواهید دوباره سیم کارت را سر جایش بگذارید ، مطمئن شوید که آن را در جهت درست در جایش قرار می دهید .

جا به جا کردن سیم کارت در آیفون X

روش های مختلف دسترسی به سینی سیم کارت در گوشی های آیفون :

بسته به اینکه چه آیفونی، شاید ابزاری برای این کار در جعبه آیفون داشته باشید. اگرهم چنین ابزاری نداشتید می توانید از گیره کاغذ، سوزن یا هر چیزی که به اندازه کافی باریک و نوک دار است بهره ببرید. تنها بپائید که در هنگام انجام این کار دست خود را زخمی نکنید.

گیره کاغذ یا ابزار برداشتن سیم کارت را به آرامی در سوراخ کناری سینی سیم کارت خلانید. پس از خلاندن ابزار در سوراخ کوچک گوشه سینی سیمکارت، پایداری و سفتی آن را حس خواهید کرد، اما می باید کمی فشار را بیشتر کنید تا سینی سیمکارت بیرون بیاید.

سینی سیمکارت را گرفته و آن را مستقیم و یکراست و به آرامی بیرون بکشید. با درآمدن سینی سیمکارت، اگر سیمکارتی از پیش در آن بوده درآورید و سیمکارت خود را در سینی بگذارید. برای کارگذاری درست سیم کارت می توانید از لبه بریده یا دندانه دار آن استفاده کنید.

سپس سینی را دوباره به درون گوشی روانه کنید. این کار را به آرامی انجام دهید تا مبادا با مشکل شکستن پین ضامن سینی روبرو شوید. فراموش نکنید که سوراخ کناری سینی می باید در جهت سوراخ کناری گوشی باشد. با کارگذاری سیمکارت در آیفون، دستگاه شما بدون ریستارت می باید آن را شناسایی کند، اگر سیمکارت شناسایی نشد، یک بار حالت هواپیما یا Airplane mode را روشن کرده و دوباره آن را خاموشید.

مترجم: نگار آذرشب

نظرات
انصراف از نظر Close