social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

تعمیرات موبایل آیفون ۱۱

تعمیرات موبایل آیفون ۱۱

آیفون 11 یکی از محبوب ترین سری های آیفون می باشد که در این مقاله به طور جامع و کامل توضیحاتی در خصوص تعمیرات آیفون 11 به شما ارائه می دهیم. تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ یکی از حساس ترین مباحث در زمینه ی تعمیرات موبایل است, بنابراین حتما لازم است که توسط متخصصین و کارشناسان در این زمینه انجام شود. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل آیفون 11 :

تعمیرات سخت‌افزاری و همین‌طور شناخت کافی از قطعات انواع مختلف آیفون‌ها، در کنار تسلط بر باز و بسته کردن گوشی‌های آیفون از جمله مهم‌ترین نکات برای تعمیر گوشی آیفون به شمار می‌رود و چنانچه برای تعمیر دستگاه‌تان سراغ فردی بروید که به یکی از این موارد آگاهی کامل نداشته باشد، آن‌وقت باید به قول معروف فاتحه آن گوشی را بخوانید. فردی که می‌خواهد نسبت به تعمیر گوشی آیفون شما اقدام کند بایستی اطلاعات کاملی نسبت به سیستم عامل گوشی‌های آیفون یعنی IOS داشته باشد و بتواند ترفندهای مرتبط به این سیستم عامل را برای تعمیر گوشی آیفون شما اعمال کند.

تعمیرات آیفون ۱۱

مشکلاتی که منجر به تعمیرات موبایل آیفون می‌شوند

یک گوشی ممکن است در مراحل استفاده توسط کاربر دچار مشکلات فراوانی شود که برخی از آن‌ها به راحتی حل شده و برخی ایرادات هم به نحوی باشند که برای حل کردنشان باید سراغ تعمیر گوشی آیفون و یا سایر برندها رفت. مشکلات گوشی ممکن است منجر به این شوند که برنامه‌های شما باز نشوند و ده‌ها مورد دیگری که کاربر را ناچار به تعمیر گوشی آیفون و یا تعویض باتری آیفون می‌کند.

برخی از مشکلات رایج که منجر به فرآیند تعمیر گوشی می‌شوند اغلب در پی مشکلاتی هستند که ممکن است دوربین گوشی کار نکند، یا اینکه ال سی دی آیفون دچار مشکل شود و ناچار به تعویض تاچ آیفون باشید. hما باید بدانید که اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید امر تعمیر آن با پیچیدگی‌های خاصی همراه بوده و به راحتی سایر گوشی‌ها نیست. علت این امر هم در تفاوت‌‌هایی است که گوشی‌های آیفون از نظر نرم افزاری با سایر گوشی‌ها دارند.

خرابی های موبایل آیفون 11 :

خرابی های آیفون ۱۱ و بحث تعمیرات آن با توجه به بهای گوشی و همچنین مشکلات آن، کمی با دیگر خرابی ها و مشکلات چه در بحث آموزش و چه در تعمیرات، متفاوت است. از جمله خرابی هایی که منجر به تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ می شوند عبارتند از:

  • آب خوردگی آیفون 11
  • تعویض باطری آیفون 11
  • شکستن قاب پشت آیفون 11
  • تعویض قاب پشت آیفون 11
  • تعویض بدنه اصلی آیفون 11
  • تعویض پورت شارژ آیفون 11
  • تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 11
  • تعویض دوربین اصلی آیفون 11
  • تعویض دوربین جلویی آیفون 11
  • اشکال در تشخیص چهره آیفون 11
  • آسیب دیدگی صفحه نمایش آیفون 11
  • تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 11
  • تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی آیفون 11

تعمیر خرابی های آیفون ۱۱

اما کجا می توان این خرابی ها را تعمیر کرد؟

نکات مهم در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11

در تعویض باتری گوشی هایی از قبیل iPhone 11 اپل باید دقت بسیار زیادی صرف شود و به هیچ عنوان نباید از سرویس هر تعمیرکاری استفاده کرد. تعویض باتری از تعمیرات تخصصی آیفون محسوب می‌شود و در انجام آن باید به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و به دست کارشناسان مجرب صورت پذیرد تا نتیجه لازم را به همراه داشته باشد. مهم ترین نکاتی که باید در تعویض باتری iPhone 11 اپل به آن ها توجه شود شامل موارد زیر هستند:

  • اورجینال بودن باتری: باتری جدیدی که در آیفون نصب می‌شود باید اورجینال باشد تا کیفیت مطلوبی ارائه کند و بتوان روی عملکردش حساب باز کرد. در مورد این موضوع در ادامه مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد.
  • مهارت تعمیرکار: هر تعمیرکاری از پس تعمیرات تخصصی iPhone 11 بر نمی‌آید و انجام این کار باید حتما به دست تعمیرکارانی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی در این حوزه داشته باشند. به جرئت مدعی می‌شویم حداقل 60 درصد تعمیرکاران بازار آزاد مهارت لازم برای انجام تعمیرات بر روی آیفون 11 و تعویض باتری این گوشی را ندارند. بنابراین به این موضوع هم دقت داشته باشید.
  • هزینه و قیمت: آخرین نکته مهمی که باید در تعویض و تعمیر باتری iPhone 11 به آن توجه ویژه‌ای شود مسئله هزینه و قیمت است. طبیعتا بهترین گزینه برای انجام تعمیرات مرجعی است که تعادل مابین کیفیت و هزینه را برقرار سازد.
  • تجهیزات و ابزارهای مناسب: آیفون 11 اپل گوشی بسیار حساس، دقیق و ظریفی است و به هیچ وجه نباید در تعمیر باتری آیفون 11 از هر ابزار و روش های سنتی استفاده به عمل آید چون منجر به افزایش استرس و تنش وارد بر دیگر قطعات می‌شود. به همین جهت اکیدا توصیه داریم تعمیرات آیفون 11 اپل را فقط در نمایندگی رسمی اپل انجام دهید.

بنابراین اگر قصد دارید باتری iPhone 11 خود را تعویض کنید حتما به چهار نکته فوق دقت داشته باشید و با توجه به این موارد نسبت به تعمیر باتری دستگاه وارد عمل شوید. فراموش نکنید تعویض باتری کار آسانی نیست و از تعمیرات تخصصی آیفون 11 اپل محسوب می‌شود. مهارت تعمیرکار و ابزارهایی که وی از آن ها استفاده می‌کند و نصب باتری اورجینال در این پروسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

تعمیر هارد و مادربرد و باتری آیفون ۱۱

تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات گوشی آیفون :

شاید برای شمایی که از دستگاه آیفون استفاده می‌کنید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا اطلاعات و تنظیمات مربوط به گوشی بعد از ریست فکتوری کردن آن، پاک نمی‌شوند؟ شاید شما و یکی از نزدیکان‌تان با مشکلی ری‌ارستارت شدن و هنگ مدام مواجه شده باشید. شاید هم بعد از ریست فکتوری کردن، آیفون شما کاملا خاموش شود. این‌ها رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است شما را به فکر تعمیر گوشی آیفون بیاندازد.

اما باید بدانید که همه این ایرادات ناشی از خراب شدن هارد دستگاه شماست و البته خراب شدن هارد گوشی آیفون شما ممکن است نشانه‌های دیگری هم داشته باشد، از جمله ثابت شدن گوشی روی نشانه اپل، مشکل در ریختن و حتی پاک کردن اطلاعات، ویبره زدن‌های پشت سر هم در هنگام بالا آمدن دستگاه و البته پریدن اطلاعات مربوط به سریال IMEI آن.

مزایای تعمیر گوشی آیفون

گوشی آیفون شما اگر دچار مشکلاتی شده باشد بهتر است نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا سراغ تعویض آن و خریدن یک گوشی نو بروید. البته این توصیه کاملا نگاه اقتصادی دارد آنهم در شرایطی که اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. شاید حالا که از راهکارها و نکات مربوط به تعمیر گوشی آیفون آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اید بخواهید یک مجموعه مطمئن و یک تعمیرگاه خبره برای گوشی آیفون هم پیدا کنید.

اهمیت نصب باتری اورجینال آیفون 11 اپل :

تقریبا مهم ترین مسئله‌ای که در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 باید به آن توجه گردد و از وجود آن شرط اطمینان حاصل کرد مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود که در گوشی نصب خواهد شد.

متاسفانه پیدا کردن باتری اورجینال آیفون 11 اپل در بازار آزاد کار بسیار دشواری است و اغلب نمونه هایی که گفته می‌شود 100 درصد اورجینال و اصل هستند، در واقعیت اینطور نخواهند بود. بنابراین به هیچ وجه به ادعای هر تعمیرکاری مبنی بر اورجینال بودن باتری که در آیفونتان نصب می‌کند اعتماد نکنید. اگر باتری که در آیفون نصب می‌شود کیفیت لازم را به همراه نداشته باشد، خیلی زود مشکلاتی مثل زود خالی شدن شارژ باتری آیفون در دستگاه نمایان خواهد شد و مشخص می‌شود که باتری تعویض شده هم خیلی کیفیت خوبی ندارد.

علاوه بر این موضوع نصب باتری های بی‌کیفیت و تقلبی در آیفون ها می‌توان ریسک بروز حوادثی همچون انفجار و آتش گرفتن باتری را هم افزایش دهد و از سمت دیگر منجر به افزایش تنش در گوشی و آسیب زدن به دیگر قطعات دستگاه گردد. پس به هیچ عنوان نباید در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 از باتری های غیر اورجینال و تقلبی استفاده کرد.

  • اما باتری اورجینال iPhone 11 را از کجا تهیه کنیم و چطور مطمئن شویم که باتری تعویض شده موبایلمان اورجینال است؟

برای اطمینان از این مسئله کافیست از سرویس نمایندگی اپل و موبایل osx استفاده کنید. قطعاتی که در این مرکز تعمیرات مورد استفاده قرار می‌گیرند مستقیما از فروشگاه قطعات موبایل تامین می‌شوند و از نظر کیفیت و اورجینال بودن ضمانت خواهند شد. یعنی وقتی تعویض باتری آیفون 11 خود را به osx واگذار کنید از ضمانت اورجینال بودن باتری تعویضی گوشی بهره‌مند می‌شوید و بدین ترتیب خیالتان از بابت کیفت باتری نصب شده در دستگاه راحت خواهد بود.

هزینه تعمیر آیفون ۱۱

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی عوامل مهم در تعمیرات موبایل آیفون 11 پرداختیم. در صورتی که قطعات آیفون شما قابل تعمیر نباشند می باید آن قطعات را تعویض کنید. شما می توانید سئوالات خود را از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید. از همراهی شما ممنونیم.

نظرات
انصراف از نظر Close