social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

تعویض ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون

تعویض و تعمیرات تخصصی و بسیار کارآمد در تعویض ال سی دی آیفون خود را به متخصصان ما در سایت osx بسپارید. با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهیم. همچنین شما می توانید بهترین و کارآمد ترین مطالب و مقاله ها را در این سایت مشاهده کنید. ما را حمایت کنید.

گاهی ممکن است گوشی های آیفون نیاز به تعمیر داشته باشند یکی از مشکلاتی که برای بیشتر کاربران پیش می آید مشکل کار نکردن ال سی دی گوشی و تاچ آن است. ال سی دی ایفون را می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد که هر یک از این مدل ها مناسب برای دستگاه های مختلف می باشند.

تعمیرات ال سی دی آیفون :

تعمیرات یا تعویض ال سی دی آیفون یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های انجام شده در نمایندگی تعمیرات osx است.Apple به عنوان یکی از شرکت ها و سازندگان تلفن های همراه، همواره از بهترین نوع صفحه نمایش در تلفن های همراه خود استفاده می کند، به گونه ای که ال سی دی ایفون جزء بهترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش هایی می باشد که در تلفن های همراه به کار رفته است. در تعمیر ال سی دی آیفون آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است.

در صورتی که به آیفون مورد استفاده‌تان، ضربه سنگینی وارد شده و صفحه نمایش آن دچار شکستگی و ترک‌های شدیدی گشته است، می توانید با کمک سایت osx سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیرات LCD آیفون خود را دریافت نمایید.

اگر ضربه وارد شده به آیفون تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی آیفون نخواخد بود و تنها گلس آیفون تعویض می شود. اما اگر ضربه وارد شده سنگین بوده و تاچ و ال سی دی دستگاه را نیز دچار خرابی و شکستگی کرده است لازم است تا تعمیرات ال سی دی آیفون نیز بر روی دستگاه پیاده گردد.

این مشکل معمولا قابل حل است اما نه به صورتی که کاربران تصور میکنند. درواقع به راحتی و با جایگذین کردن ال سی دی جدید مشکلات کاملا برطرف نمی شود اما در هذ صورت بهترین راه حل تعویض ال سی دی گوشی های آیفون است و گاها بعد از تعویض مشکلات تاچ گوشی برطرف می شود اما گاهی هم ممکن است مشکلات دیگری برای گوشی پیش بیاید.  برای همین نمی شود گفت با تعویض ال سی دی گوشی خود می توانید آن را مثل روز اولش تحویل بگیرید .

باز هم تاکید میکنیم که چنین چیزی برای همه ی کاربران پیش نمی آید . اتفاقات مختلفی ممکن است باعث آسیب دیدن ال سی دی گوشی های آیفون باشند . مواردی چون ضرب دیدگی که باعث شکسته شدن می شود ، وارد شدن فشار به ال سی دی که باز هم باعث ترک و شکستی صفحه می شود ، آب خوردگی و خیسی هم می تواند عامل آسیب دیدن ال سی دی گوشی های آیفون باشد و شاید شما را مجبور به تعویض ال سی دی آیفون خود کند

تعویض ال سی دی آیفون

نحوه تعمیر ال سی دی شکسته آیفون :

اگر ال سی دی اپل شما در اثر ضربه یا بنا به هر دلیل دیگری شکسته باشد، با توجه به نوع شکستگی که اتفاق افتاده به دو روش مختلف قادر به تعمیر LCD گوشی خواهید بود. اما این دو روش کدامند و چه تفاوتی نسبت به هم دارند. در بخش زیر دو روش مختلف تعمیر lcd آیفون را برایتان شرح می‌دهیم.

  • حالت اول (تعویض کامل تاچ ال سی دی):

اگر ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای شکسته باشد که اصلا روشن نشود یا روشن شود اما تاچ آن درست کار نکند، شما ملزم به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی خواهید شد.

متاسفانه تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون ها به ویژه در نسخه های جدیدتر این سری از گوشی های اپل به مراتب هزینه بردار است. در نظر داشته باشید برای جلوگیری از بروز این فاجعه و صرف هزینه گزاف برای تعمیر ال سی دی آیفونتان می‌توانید گوشی خود را بیمه کنید!

  • حالت دوم (تعویض گلس روی ال سی دی):

این حالت از تعمیر ال سی دی شکسته آیفون فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که در اثر ضربه وارد بر گوشی فقط گلس یا شیشه روی آن بشکند و آسیبی به تاچ و خود فریم ال سی دی وارد نشود. در اینگونه شرایط علیرغم اینکه ترک ها و شکستگی هایی روی صفحه نمایش آیفون دیده می‌شوند، اما ال سی دی و تاچ آن بدون مشکل کار خواهند کرد.

نکته مهم اینکه اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون را با تعویض گلس انجام داد، هزینه تعمیر به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و ال سی دی و تاچ فابریک آیفون هم تعویض نمی‌شوند!

تعمیرات ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون :

اگر شکستگی در صفحه نمایش آیفون به شکل بدی باشد، قطعا راه دیگری جز تعویض ال سی دی آیفون نمی‌ماند. با اینکه این راه گران تمام می‌شود، اما شاید در برخی موارد به تعویض کلی گوشی بیارزد.

به هر حال اگر قرار به تعویض یا تعمیر شد بهترین کاری که می‌توان انجام داد مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز در حوزه تعمیرات آیفون است. اگر تصمیم دارید تلفن هوشمند خود را به جایی غیر از نمایندگی بسپارید حتما از معتبر بودن و کار بلد بودن آن مطمین شوید.

توجه داشته باشید که مراجعه به مراکز مجاز و استانداردی که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند، خیال شما را از دریافت خدماتی مطمئن و استاندارد مطمئن می سازند. مرکز تعمیرات آیفون یکی از مجموعه های مجاز و استانداردی است که تمامی خدمات خویش از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیرات ال سی دی آیفون را به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می نماید. در آخر به این نکته توجه کنید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

در نگه داشتن تلفن هوشمند خود حداکثر تلاش لازم را به کار گیرید، زیرا با هر خط و خالی که روی آن می‌افتد از قیمت فروش آن (اگر روزی قصد فروشش را داشته باشید) کاسته می‌شود.

منظور از ال سی دی کپی و اورجینال چیست

منظور از ال سی دی اورجینال و ال سی دی کپی چیست؟

اگر قرار باشد ال سی دی آیفون شما بنا به هر دلیل تعویض شود، مطمئنا با اصطلاحاتی مثل ال سی دی اورجینال، ال سی دی OEM، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک، ال سی دی گرید A، ال سی دی کپی و غیر برخورد خواهید کرد. اما این اصطلاحات دقیقا چه مفهومی دارمنند و منظور فروشندگان قطعات و تعمیرکاران موبایل از بکارگیری آن ها چیست؟ به صورت کاملا خلاصه باید بگوییم که ال سی دی گوشی ها از جمله آیفون های اپل به دو نوع مختلف در بازار وجود دارد که به شرح زیر هستند:

1- ال سی دی کپی:

ال سی دی های کپی که با نام های دیگری همچون ال سی دی گرید A، ال سی دی کی گرید A+، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک و غیره هم مورد خطاب قرار می‌گیرد، آن دسته از ال سی دی هایی هستند که توسط شرکت های دیگر که اغلب هم چینی هستند تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با ال سی دی اورجینال آیفون تفاوت دارند و کیفیت کمتری را ارائه می‌کنند اما مزیت آن ها مربوط به قیمت مقرون به صرفه ترشان می‌شود.

2- ال سی دی اورجینال یا OEM:

ال سی دی های اورجینال که اصطلاحا به آن ها ال سی دی OEM هم گفته می‌شود در واقع ال سی دی های کامل اصل گوشی هستند که توسط شرکت سازنده یعنی اپل تولید شده‌اند.

بنابراین کیفیت ال سی دی اورجینال یا OEM با کیفیت ال سی دی فابریکی که در گوشی شما نصب است هیچ تفاوتی ندارد. این دسته از ال سی دی ها نسبت به سایر ال سی دی های دیگر گران قیمت تر هستند اما کیفیتی برتر را هم ارائه می‌کنند.

آیا شخصات قادر به تعویض ال سی دی آیفون خواهیم بود

آیا شخصا هم قادر به تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خواهیم بود؟

اگر ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای آسیب دیده که فقط گلس روی آن شکسته و تاچ و ال سی دی گوشی کار می‌کنند، بدون در اختیار داشتن تجهیزات لازم قادر به تعویض گلس روی ال سی دی نخواهید بود.

البته در این شرایط هم می‌توانید کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی را تعویض نمایید اما انجام این تعمیر از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. پس اگر می‌توان مشکل ال سی دی آیفونتان را فقط با تعویض گلس روی ال سی دی رفع کرد، توصیه می‌کنیم شخصا تعویض ال سی دی را انجام ندهید.

ال سی دی گوشی های آیفون از اصلی ترین و مهم ترین قطعات سخت افزاری است و در صورت آسیب دیدگی که نیاز به تعمیر داشته باشد باید به افراد کاربلد و مجرب سپرده شود . ناگفته نماند که منصف بودن شخص تعمیر کار هم بسیار مهم است چرا که بسیار دیده شده که ال سی دی گوشی های دست دوم و یا چینی ر ا بر روی گوشی هایی که نیاز به تعمیر دارند کار میگذارند و از کاربران سواتفاده می کنند و در قبال این کار هزینه ی زیادی هم دریافت می کنند .

حال باید بگوییم افرادی که تجربه ی تعمیر موبایل را دارند و مطمئن هستند که به گوششی آسیب های دیگری وارد نمیکنند ، می توانند با تهیه ی وسایل و ابزار مناسب تعمیر گوشی  و قطعات مورد نیاز و ویدئو های آموزشی ، ال سی گوشی را تعویض کنید و البته باید بدانید که دکمه ی هوم متعلقات پنل ال سی باید تعویض شوند . ال سی دی گوشی های خود را با osx تعویض و تعمیر کنید.

نظرات
انصراف از نظر Close