social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

ریکاوری هارد ایفون

ریکاوری هارد ایفون

ریکاوری و بازگردانی اطلاعات در هارد یکی از مهم ترین و استرس زا ترین لحظات می باشد. ریکاوری هارد آیفون از خدمات نمایندگی تعمیرات osx می باشد. اگر اطلاعات هارد شما پاک شده استت و به دنبال راهی برای ریکاروی آن هستید با ما همراه باشید تا به طول کامل به بررسی ریکاوری هارد ایفون بپردازیم. ریکاوری هارد گوشی اپل براساس اصول تعریف شده روز دنیا در نمایندگی رسمی اپل انجام میگردد. همچنین شما می توانید از قسمت نظرات , با کارشناسان سایت osx در ارتباط باشید.

ریکاوری هارد آیفون :

در دنیای دیجیتال، ریکاوری یا بازیابی اطلاعات هارد گوشی آیفون باعث شده که افراد برای ریکاوری اطلاعات شخصی خود به بازیابی اطلاعات خود نیاز داشته باشند. شرکت osx بهترین ابزار های تعمیر و قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را به کار گرفته تا بتواند ریکاوری هارد آیفون شما را انجام دهد.

ریکاوری هارد آیفون

چه عواملی سبب می‌گردد که اطلاعات گوشی آیفون حذف شوند؟

این که چه اقداماتی سبب می شود که اطلاعات توی گوشی های آیفون حذف شوند دلایل متفاوتی دارد. اما در کل اگر گوشی شما ویروسی شود و آنتی ویروس قوی روی گوشی شما نصب نشده باشد.

ممکن است که اطلاعات موبایل به علت وجود این بدافزار ها (ویروس های گوشی) پاک شوند. و یا اینکه، اگر موبایل دچار ضربه خوردگی شدیدی شود به حدی که هارد تلفن آسیب ببیند این احتمال وجود خواهد داشت که اطلاعات شخصی شما از هارد پاک شود و شما مجبور شوید برای ریکاوری هارد آیفون به دنبال مراکز معتبر تعمیر موبایل یا نرم افزار هایی که در بازار یا اینترنت برای ریکاوری گوشی ها موجود هستند، باشید.

برای بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل چکار باید کرد؟

برای بازیابی یا ریکاوری هارد گوشی آیفون، کاربران می توانند از نرم افزارها یا اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد. در ابتدا توجه داشته باشید که ریکاوری اطلاعات نیازمند تجربه و مهارت و تخصص در این زمینه می باشد. پس در صورتی که مهارتی در این زمینه ندارید, تعمیرات و ریکاوری هارد خود را به سایت متخصص osx بسپارید.

برای بازیابی اطلاعات از دست رفته خود از اپلیکیشن استفاده کنید . اما به دلیل اینکه ممکن است ریکاوری با این نرم افزارها (نرم افزار های بازیابی هارد گوشی)، باعث شود که بازیابی اطلاعات حذف شده به صورت ناقص از روی هارد موبایل انجام گیرد . پیشنهاد می کنیم که برای برگردوندن اطلاعات حذف شده خود از روی گوشی، به مراکزی که در این حوزه متخصص هستند مراجعه کنید.

خدمات تخصصی مرکز osx در ریکاوری هارد آیفون :

  • بازیابی موزیک
  • بازیابی ویدئوها
  • بازیابی اسناد کاربر
  • بازیابی لیست مخاطبین
  • بازیابی فایل‌ها پیامک‌های متنی
  • ریکاوری حافظه داخلی آیفون
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات آیفون
  • ریکاوری عکس های پاک شده آیفون
  • بازیابی اطلاعات هارد گوشی آیفون
  • بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ آیفون
  • بازیابی اطلاعات موبایل و تبلت های اندرویدی
  • امکان بازیابی عکس و فیلم های گرفته شده با آیفون
  • بازیابی عکس‌ها در مرکز بازیابی هارد موبایل آیفون
  • امکان اسکن و انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل در مرکز بازیابی هارد آیفون
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به آیفون منتقل شده است (آهنگ، متن، و …)

نکات مهمی که باید در ریکاوری هارد موبایل آیفون در نظر گرفت:

  1. اکیدا توصیه می شود تا از نرم افزارهای که برای بازیابی اطلاعات، بر روی خود موبایل نصب شده اند، جهت ریکاوری هارد آیفون استفاده ننمایید، چرا که شما با این کار، کمک می کنید، تا قسمت هایی از حافظه موبایلتان، بازنویسی شود.
  2. با این بازنویسی شما مسبب آن می شوید، که اطلاعات آن قسمت بازیابی نشده و همچنین تا زمانی که اطلاعات موبایلتان، ریکاوری نشده، نمی توانید تبادل فایل و اطلاعات را انجام داده علاوه بر آن، باید در این مواقع از عکس برداری و فیلم برداری با موبایلتان جلوگیری نمایید.
  3. بعد از از بین رفتن اطلاعات موبایل آیفون خود، به خاموشی موبایلتان پرداخته و به نمایندگی تعمیرات اپل رجوع نمایید، در صورتی که موبایل آیفون شما بعد از دریافت اطلاعات فلش و دوباره نصب نرم افزار هایی روی آن صورت گیرد، امکان بازیابی اطلاعات کم خواهد شد.

ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون

نحوه بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل با استفاده از نرم افزارهای بازیابی :

برای بازیابی هارد موبایل آیفون، فرض می کنیم که شما برای ریکاوری گوشی آیفون از نرم افزاری به اسم Enigma Recovery استفاده می کنید. در این صورت مسیری که شما برای ریکاوری هارد گوشی اپل باید دنبال کنید از طریق مراحل زیر باشد:

  1. ابتدا از طریق اینترنت نرم افزار Enigma Recovery را دانلود یا بارگیری کنید.
  2. موبایل را از طریق کابل، به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید.
  3. نوع دستگاه را از روی نرم افزار iphone انتخاب کرده و پس از آن داده ها یا اطلاعاتی را که برای ریکاوری نیاز دارید انتخاب کنید.
  4. در آخر به راحتی می توانید عکس، ویدئو، اسناد شخصی خود را ذخیره یا ریستور نمایید.

آیا امکان ریکاوری اطلاعات هارد آیفون بعد از سوختن هارد وجود دارد؟

متاسفانه بعد از سوختن هارد موبایل اپل، احتمال ریکاوری یا بازیابی اطلاعات شخصی به درصد خیلی پایینی می رسد و اگر شما بخواهید بعد از سوختن هارد گوشی دوباره گوشی خود را تعویض و از آن استفاده کنید. باید به دنبال یک هارد صد در صد اورجینالی باشید که بتونید هارد سوخته گوشی را با یک هارد نو عوض کنید.

بنابراین اگر خواستید هارد موبایل یا لپ تاپ را تعویض کنید باید به مکان هایی مراجعه کنید که برای تعویض هارد موبایل، از قطعات اورجینال و تعمیرکاران مجرب و ماهر استفاده می کنند.

بازیابی هارد آیفون چگونه صورت می گیرد؟

بازیابی هارد آیفون و برگرداندن اطلاعات آن، یک مهارت تخصصی به شمار می رود و احتیاج به تخصص ویژه دارد. بنابراین مراجعه به مراکز معتبر جهت تعمیر هارد امری ضروریست.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هارد آیفون شما اتفاق بیفتد، سوختن آن است.

در صورتی که هارد آیفون بسوزد، تعویض آن ضروری می باشد. تعویض هارد سوخته نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد و باید توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب انجام شود. چنانچه تعویض این قطعه به درستی انجام نشود، احتمال آسیب قطعات دیگر گوشی نیز بسیار بالا خواهد بود. در نمایندگی مجاز تعمیرات osx این تعویض با نمونه ی اورجینال مشابه تحت نظر دانش به روز کارشناسان مجرب شکل می گیرد.

امکان ریکاوری اطلاعات هارد آیفون

آیا امکان ریکاوری اطلاعات هارد آیفون بعد از تعویض مادربرد وجود دارد؟

بازیابی اطلاعات گوشی های اپل بعد از تعویض مادربرد، از قبیل سوالاتی است که دارندگان گوشی های اپل همواره از نمایندگان رسمی اپل پرسیده اند و در خصوص یافتن پاسخ آن، همواره کنجکاو بوده اند و هستند.

بنابراین، اگر شما هم در مورد ریکاوری داده های شخصی گوشی آیفون بعد از تعویض مادربرد نگران هستید باید بگوییم که، متاسفانه به علت اینکه نمایندگان رسمی گوشی های اپل در ایران خیلی کم است و حتی شاید هم اصلا موجود نباشد، بازیابی اطلاعات بعد از تعویض مادربرد گوشی، کاری بسیار سخت و حساسی بوده که تنها از عهده افراد متخصص و مجرب بر می آید. اما با این وجود، اگر به دنبال این نوع بازیابی اطلاعات بعد از تعویض ماردبرد گوشی اپل خود هستید، باید مراحل زیر را با حساسیت و دقت بالایی انجام بدید.

  • ابتدا مادربرد آسیب دیده گوشی را جدا کنید.
  • تراشه EEPROMA و A همچنین NADND FLASH MEMORY را از روی برد آسیب دیده بردارید. البته تمام دقتتون را به کار ببرید که هنگام جداسازی، قطعات آسیب نبیند.
  • با استفاده از پاک کننده ها (همانند PCB یا کلفون) قطعات جداشده رو تمیز کنید.
  • پروسه BGA (آرایه شبکه توپی) را انجام داده و آرایه مدارهای مورد نظر را دوباره احیا کنید.
  • تمام قطعاتی که در مرحله دوم جدا شده را بعد از جدا کردن از قطعات از روی برد جدید، روی برد نو نصب کنید.
  • در آخر، ماردبرد جدید به  همراه قطعات قدیمی گوشی را، روی موبایل خود نصب کنید.

جمع بندی در ریکاوری هارد آیفون

جمع بندی در ریکاوری هارد ایفون :

تکرار می کنیم که ریکاوری هارد ایفون یک مقوله تخصصی و نیازمند مهارت و تجربه در این زمینه می باشد. تعمیرکار آیفون باید به قطعات مختلف آیفون در بخش سخت افزار و هم چنین ویژگی نرم افزاری هر محصول آشنا باشد.

همینطور کارشناسان ریکاوری هارد اپل یا آیفون، از دارندگان گوشی های اپل خواسته اند که تا جایی که ممکن است برای ریکاوری داده های دیلیت شده از روی هارد تلفن، از نرم افزارهای عمومی که در اینترنت یا بازار موبایل هست، استفاده نکنند.

چرا که به عقیده آنان، ریکاوری هارد تلفن، از طریق نرم افزار ها و اپلیکشن های موجود، باعث می شود که نه تنها بخشی از داده های موجود در مموری بازیابی نشوند بلکه ممکن است با این اقدام شانس بازیابی مجدد داده ها در آن بخش از حافظه کم شود.

نظرات
انصراف از نظر Close