social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

معرفی محصولات جدید اپل ۲۰۲۱

معرفی محصولات جدید اپل ۲۰۲۱

کمپانی اپل در طی یک مراسم مجازی از مهم ترین و جدیدترین محصولات رویداد Spring Loaded رونمایی کرد. این رویداد در دفتر مرکزی شرکت اپل در پارک اپل در کوپرتینو ، کالیفرنیا در تاریخ 20 آوریل ( 31 فروردین سال 1400 ) برگزار شد. در این مقاله شما را به طور مختصر و مفید با مهم‌ترین رونمایی‌های مراسم Spring Loaded اپل می کنیم. با ما همراه باشید.

محصولات رونمایی شده توسط اپل از جمله iPad Pro 2021، iMac جدید، iPad Mini 6 و AirTags می باشند. اگر میخواهید محصولات اپل را به شما معرفی کنید. در این مقاله از سایت osx همراه ما باشید.

معرفی محصولات جدید اپل 2021 :

آیمک ۲۰۲۱

آیمک

نسل جدید آیمک

نسل جدید آیپد پرو همراه با چیپست M1 :

اپل در این مراسم از آی‌مک بازطراحی شده رونمایی کرد که با چیپست M1 به دست کاربران می‌رسد. آی‌مک جدید بدنه‌ی بسیار باریکی دارد و از نمایشگر ۲۴ اینچی بهره می‌برد.

آیپد پرو جدید با تراشه M1 معرفی شد! آیپد پرو M1 سالیان سالیان جلوتر از تمام رقبای خود قرار دارد. سیستم عامل iPadOS به‌طور کامل با تراشه M1 همخوانی دارد. آیپد پرو M1 بیش از ۷۵ درصد سریع‌تر از اولین آیپد است و همچنین ۱۵۰۰ برابر گرافیک سریع‌تر از اولین نسل آیپد می باشد. آیپد پرو M1 قابلیت پشتیبانی از دسته پلی استیشن و ایکس باکس را دارد. همچنین کاربران برای خرید آی‌مک تازه‌نفس می‌توانند بین ۷ رنگ جذاب دست به انتخاب بزنند. از بین وسایل جانبی آی‌مک هم می‌توانیم به یک کیبورد بی‌سیم اشاره کنیم که مجهز به سنسور تاچ آی‌دی برای تأیید هویت است.
 از دیگر ویژگی های این آیپد دو ترابایت حافظه و دارای درگاه USB آیپد پروی جدید می باشد که از استاندارد تاندربولت هم پشتیبانی میکند و می توانید نمایشگرهای 6K را به آن متصل کنید.
آیپد پرو جدید از حداکثر سرعت دانلود ۳٫۵ گیگابیت بر ثانیه و اینترنت 5G هم پشتیبانی می کند.

آیپد پرو M1 پیشرفته‌ترین نمایشگر را در تمام دستگاه‌های موبایل دارد» نمایشگر آیپد پروی جدید، مثل مانیتور حرفه‌ای اپل، Liquid Retina XDR نام دارد که حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. برای مدل 12.9 اینچی فناوری miniLED استفاده شده است ، در این نمایشگر ۱۰ هزار mini LED قرار دارد. به لطف این نمایشگر میتوان محتوای HDR را با کیفیت بهتری نمایش داد.

قیمت پایه‌ی این محصول از ۱۲۹۹ دلار آغاز می‌شود و برای دستیابی به مشخصات بهتر باید حداقل ۱۴۹۹ دلار بپردازید. مانند آیپد پرو، کاربران از ۱۰ اردیبهشت می‌توانند این محصول را پیش‌خرید کنند و در نیمه‌ی دوم ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) راهی بازار می‌شود.

آیپد پرو ۲۰۲۱

نسل دوم اپل تی‌وی ۴K با ریموت کنترل جدید - Apple TV 4K :

اپل تی‌وی جدید از چیپست A12 بهره می‌برد که همان چیپست تعبیه شده درون آیفون XS، XS مکس و XR محسوب می‌شود. از بین ویژگی‌های نسل جدید اپل تی‌وی می‌توانیم به امکان پخش ویدیوهای ۴K HDR با فریم ریت بالا اشاره کنیم. نسل جدید اپل تیوی با نام Apple TV 4K معرفی شده است. این سری از تراشه A12 استفاده می‌کند.

نسل جدید اپل تیوی از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و می‌ تواند محتوای HDR را با نرخ فریم بالاتری پخش کند. فناوری جدید Color Balance با وصل شدن به آیفون می‌تواند رنگ‌های تلویزیون شما را کالیبره کند. اپل تی‌وی از سنسور روشنایی آیفون برای تنظیم رنگ و نور استفاده میکند. رنگ این دستگاه از مشکی به نقره ای عوض شده است.

نسل دوم اپل تی وی دارای ریموت کنترل با کلیدهای لمسی است که از فرمان‌های لمسی هم پشتیبانی می‌کند. در این محصول رنگ‌ها با دقت بیشتر و بهتر نمایش داده می شوند. کاربران با خرید این محصول می‌توانند از ریموت کنترل جدید هم استفاده کنند که از طراحی جدید و بدنه‌ی آلومنیومی بهره می‌برد.

قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی نسل جدید اپل تی‌وی ۴K به ۱۷۹ دلار می‌رسد و از نیمه‌ی دوم ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) راهی بازار می‌شود.

اپل تی وی

اپل تی وی ۲۰۲۱

ردیاب هوشمند ایرتگ - Air Tag :

«راه جدیدی برای این‌که هیچ‌وقت آیفون خودتان رو گم نکنید» کاربران با استفاده از این ردیاب و اپلیکیشن Find my می‌توانند وسایل خود را ردیابی کنند. این محصول با قیمت ۲۹ دلار از تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دست کاربران می‌رسد. همچنین می‌توانید پک ۴ تایی ایرتگ را با قیمت ۹۹ دلار بخرید.

این Air Tag یک سری لوازم جانبی دارد که این امکان را فراهم میکند که ایرتگ را به کیف , کلید و... وصل کنید. چیپ U1 می تواند موقعیت مکانی وسیله‌ی گمشده شما را شناسایی کند. اپل برای این محصول به حریم خصوصی توجه ویژه‌ای نشون داده است.

ایرتگ اپل

ایرتگ اپل ۲۰۲۱

طبق اعلام اپل رنگ بنفش جدید آیفون 12 بسیار خاص بوده و تمام افراد جذب آن خواهند شد. «این رنگ مختص فصل بهار است» .

اپل بنفش ۲۰۲۱

آیفون ۱۲ بنفش ۲۰۲۱

تحول در کیفیت میکروفون آی مک - ویژگی Touch ID در کیبورد آی مک :

«این بهترین سیستم در بین تمام کامپیوترهای مک محسوب می شود» در این محصول کیفیت میکروفون با حذف صدای پس زمینه متحول شده است و این حذف سبب بهبود کیفیت صدا می شود. این محصول از بهترین میکروفون هایی است که می توانند در یک مک قرار بگیرد.

آی مک جدید ۶ تا بلندگو در خودش جای داده است که از فناوری دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند . در این تحول اسپیکر هم توان بیشتری پیدا کرده است.
این آی مک جدید به‌قدری سریع است که در یک ثانیه روشن می شود و برنامه ها با سرعت بالایی باز می شود. با ترکیب تراشه M1 و سرویس اپل آرکید می‌توانید از آی مک جدید برای بازی هم استفاده کنید. پردازنده این آی‌مک نسبت به نسل قبلی 85 درصد سریعتر و پردازنده گرافیکی هم 2 برابر سریعتر از نسل قبل می باشد.
قابلیت ادیت همزمان 4 فیلم 4K به صورت همزمان از ویژگی ها این آی مک است. همه اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد هم روی آی مک M1 نصب و اجرا می‌شوند.

حتی شما می توانید در آیفون متن کپی کنید و در آیمک آن متن را پیست کنید. آی مک جدید چهار پورت USB نوع C دارد و کابل برق این محصول به صورت مغناطیسی متصل می شود. در مورد کیبورد هم سه نوع کیبورد میتوانید انتخاب کنید.

کابل شبکه دستگاه به آداپتور دستگاه متصل می‌شود نه پشت دستگاه و همچنین حسگر اثر انگشت Touch ID به کیبورد جدید آی مک اضافه شده است. کاربرهای مختلف می‌توانند اثر انگشت خود را تعریف کرده و هر کاربری که Touch ID را لمس کند سریعا وارد پرفایل کاربری خود خواهد شد.

کیبورد مجیک

کیبورد مجیک ۲۰۲۱

مشخصات کامل آی مک های جدید با تراشه M1 :

  • دارای نمایشگر 24 اینچی با رزولوشن 4.5K
  • مصرف انرژی پایین تر
  • استفاده از از موتور عصبی M1 برای بهبود تصویر
  • بدنه‌ی بسیار باریک ( جذاب‌تر و باریک‌تر شده ، ضخامت حدودا 12 میلی‌متری )
  • عملکرد عالی دوربین در محیط با نور کم
  • صدای سیستم خنک کنده تنها 10 دسی بل می باشد
  • صدای خیلی کم فن ها (به دلیل اینکه از دو فن کوچک استفاده شده است)
  • تراشه M1 - ایده هایی شگفت انگیز

قیمت اپل ۲۰۲۱

همچنان با ما همراه باشید تا در مقاله های بعدی با جزئیات بیشتری به هریک بپردازیم.

نظرات
انصراف از نظر Close