social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

هزینه رجیستری آیفون ۱۳ چقدر است؟

هزینه رجیستری آیفون ۱۳ چقدر است؟

آیفون 13 و آیفون 13 مینی که در 14 سپتامبر معرفی شدند ، جدیدترین آیفون های پرچمدار اپل هستند. صفحه نمایش روشن تر آیفون 13 ، عمر باتری بیشتر و دوربین های قدرتمند ، آن را به بهترین iPhone برای اکثر مردم تبدیل کرده است. این گوشی بسیار محبوب و قدرتمند طی هفته گذشته وارد کشور ایران شده است , با مشخص شدن هزینه گمرکی آن, کابران و اپل دوستان عزیز می توانند طی اقدام مراحل قانونی , آیفون خود را به صورت کاملا قانونی رجیستری کنند. در این مقاله با همراه باشید تا به بررسی هزینه رجیستری آیفون 13 بپردازیم. از همراهی شما ممنونیم.

صفحه نمایش آیفون جدید از صفحه نمایش قبلی خود روشن تر است. عمر باتری بیشتر است. و اپل یک دوربین فوق العاده با سنسورهای جدید و ویژگی های عکاسی محاسباتی را بهبود بخشیده است که به شما احساس حرفه ای می دهد. قابلیت های آیفون 13 بسیار چشم گیر و بی نظیر تر از سری های قبل آیفون ها می باشد که در مقاله ای به صورت مستقل به هر یک از آنها می پردازیم.

هزینه رجیستری آیفون ۱۳

هزینه رجیستری آیفون 13 چقدر است؟

برای بدست آوردن قیمت و مبلغ رجیستری آبفون 13, باید مراحلی را طی کنیم که در این قسمت با هم آنها را بررسی می کنیم. برای به دست آوردن هزینه رجیستری باید 16 درصد از قیمت دلاری گوشی آیفون را محاسبه کنید. این نرخ رجیستری آیفون ۱۳ برای سال ۱۴۰۰ بوده و تا به این تاریخ هنوز تغییر پیدا نکرده است. از آنجایی که مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی برای آیفون ۱۳ – iPhone 13، آیفون ۱۳ مینی – iPhone 13 mini، آیفون ۱۳ پرو – iPhone 13 Pro و آیفون ۱۳ پرو مکس – iPhone 13 Pro Max در نظر گرفته شده، قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. پیش از همه چیز باید بدانیم قیمت هر آیفون به دلار چقدر خواهد بود.

قیمت آیفون ۱۳ به دلار

۱۲۸گیگابایتی

۲۵۶گیگابایتی

۵۱۲گیگابایتی

یک ترابایتی

آیفون ۱۳ مینی

۶۹۹دلار

۷۹۹دلار

۹۹۹دلار

ندارد

آیفون ۱۳

۷۹۹دلار

۸۹۹دلار

۱۰۹۹دلار

ندارد

آیفون ۱۳ پرو

۹۹۹دلار

۱۰۹۹دلار

۱۲۹۹دلار

۱۴۹۹دلار

آیفون ۱۳ پرو مکس

۱۰۹۹دلار

۱۱۹۹دلار

۱۳۹۹دلار

۱۵۹۹دلار

همانطور که گفتیم, باید 16 درصد قیمت دلاری گوشی آیفون را حساب کنیم تا قیمت و هزینه رجیستری آیفون 13 مشخص شود. در تاریخ نگارش این مقاله نرخ دلار ۲۷ هزار و ۴۳۰ تومان تعیین شده و مبنای ما برای محاسبه هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ خواهد بود. در جدول زیر این هزینه به تومان درج شده که اگر آن را با قیمت دلاری دیوایس و نرخ فروشنده‌ها و دلال‌های مختلف جمع بزنید، قیمت مدل های مختلف آیفون ۱۳را متوجه خواهید شد.

هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ به تومان

۱۲۸گیگابایتی

۲۵۶گیگابایتی

۵۱۲گیگابایتی

یک ترابایتی

آیفون ۱۳ مینی

۳میلیون و ۶۷ هزار تومان

۳میلیون و ۵۰۶ هزار تومان

۴میلیون و ۳۸۴ هزار تومان

ندارد

آیفون ۱۳

۳میلیون و ۵۰۶ هزار تومان

۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان

۴میلیون و ۸۲۳ هزار تومان

ندارد

آیفون ۱۳ پرو

۴میلیون و ۳۸۴ هزار تومان

۴میلیون و ۸۲۳ هزار تومان

۵میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

۶میلیون و ۵۷۸ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس

۴میلیون و ۸۲۳ هزار تومان

۵میلیون و ۲۶۲ هزار تومان

۶میلیون و ۱۳۹ هزار تومان

۷میلیون و ۱۷ هزار تومان

همان‌طور که مشاهده کردید، این نرخ‌ها متعلق به هزینه رجیستر کردن سری آیفون ۱۳ هستند که به مبادی دولتی باید بپردازید. این مبالغ روی قیمت هر گوشی کشیده می‌شوند و نیازی به پرداخت ثانویه برای رجیستری نخواهد بود اما به یاد داشته باشید حتما بعد از خریداری کردن گوشی جدید، آن را در سامانه همتا رجیستر کنید تا متحمل ضرر نشوید.

 بررسی های بیشتر آیفون ۱۳

 

بررسی های بیشتر آیفون 13

  • بررسی  iPhone 13 Pro Max: در کل بهترین iPhone جدید است
  • بررسی  iPhone 13 Pro: دوربین های ستاره ای در طراحی جمع و جور
  • بررسی کوتاه  iPhone 13: تلفن کوچک با عملکرد بزرگ

آیفون 13 معمولی دارای ایراداتی است. در مقایسه با برخی از گوشی های اندرویدی ، شارژ هنوز نسبتاً کند است. و من دوست ندارم که فقط مدل های iPhone 13 Pro دارای صفحه نمایش 120 هرتز و زوم تله فوتو باشند. اما بر اساس بررسی عمیق آیفون 13 ، این آیفون جدید بهترین تلفن برای این پول است.

اگر می خواهید تمام ویژگی های مشابه iPhone 13 را در طراحی کوچکتر داشته باشید ، بررسی کوتاه iPhone 13 ما را بررسی کنید.

هزینه رجیستری آیفون ۱۳ چقدر است؟

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی قیمت و نرخ رجیستری آیفون 13 پرداختیم. رجیستری آیفون به معنای استفاده قانونی از آن می باشد که به شما کمک می کند با استفاده از قوانین مشخصی از آیفون 13 استفاده کنید که در مقاله به آن پرداخته شد. از همراهی شما ممنونیم.

نظرات
انصراف از نظر Close