social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

همه چیز در ارتباط با آخرین نسخه watchos7

همه چیز در ارتباط با آخرین نسخه watchos7

همه افرادی که موبایل هوشمند دارند به دو دسته تقسیم می شوند :

گروه اول افرادی هستند که اسمارت واتچ یا ساعت هوشمند دارند و گروه دوم افرادی هستند که دوست دارند یک اسمارت واتچ داشته باشند...

چرا که داشتن اسمارت واچ آن هم اسمارت واتچ های اپل باتوجه به قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار میدهد محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

طوری که داشتن یک watchos7 شما را  یک کاربر خاص ، به روز و سوار بر موج تکنولوژی نشان می دهد.

در ادامه مطالبی برای تان آورده ایم که همه چیز را راجب ساعت هوشمند watchos7 به شما می گوید. اگر دلتان میخواهد ساعت watchos7 اپل را داشته باشید مطلب زیر را دنبال و مطالعه کنید.

شرکت اپل با طراحی های خارق العاده  و بی نظیر ساعت های هوشمند پرچمدار این صنعت می باشد.

watchos7  یک مینی‌کامپیوتر است که روی دست‌تان می‌بندید. بعضی‌ها فکر می‌کنند که ساعت watchos7 تنها یک اکسسوری برای گوشی هوشمند است ولی ساعت‌های watchos7 به تنهایی هم فوق‌العاده عمل می‌کنند و قابلیت‌هایی دارد که گوشی هوشمند ندارد. ضربان قلب شما را رصد می‌کند. کیفیت خواب را مانیتور می‌کند. برنامه‌هایی مختص فیتنس و ورزش دارد و سنسورهایی در آن تعبیه شده‌اند که به طور کامل فعالیت بدنی شما را زیر نظر دارند.

ساعت و تاریخ تنها بخش کوچکی از ساعت هوشمند watchos7 هستند.تازه لوازم جانبی و اکسسوری مخصوص ساعت watchos7 هم وجود دارد که می‌توانید رنگ و طرح دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. می‌توانید رنگ و طرح ساعت هوشمند watchos7  خود را با کیف یا گوشی و دستبند خود ست کنید و خوش‌استایل ‌تر از همیشه باشید.

تفاوت  watchos7 با دیگر ساعت های هوشمند چیست؟

واچ او اس که یک نوع سیستم عامل است، درساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار می­‌گیرد. اپل که همواره به دنبال ارتقا کیفیت محصولات خود بوده و هست، حالا سیستم عاملwatchOS 7  را رونمایی کرده است. سیستم عامل watchOS 7 آخرین ورژنی است که کمپانی اپل در ساعت­‌های هوشمند جدید خود از آن استفاده کرده است.

WatchOs 7  با کدام سیستم عامل ها سازگاری دارد؟

یک مسئله ی بسیار مهم در خصوص نسخه ی بتای watchOS 7 وجود دارد که بسیاری از کاربران آن را نمیدانند .

برای دریافت بتای عمومی watchOS 7، ابتدا باید آیفون خود را به سیستم عامل iOS 14 آپدیت کنید چرا که آیفون دیوایسِ همراهِ اپل واچ است.همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر سیستم عامل watchOS 7 فقط با اپل واچ سری ۳، سری ۴ و سری ۵ سازگار است.

ویژگی وقابلیت های خاص و جذاب WatchOs 7 :

زنگ آلارم  با فرکانس طبیعی :

علاوه بر اینکه زنگ های آلارم در watchOS 7  به مراتب آرامش بخش تر از دیگر ساعت های هوشمند است خواهند بود، یک سری آلارم جدید با صدای پرندگان نیز به مجموعه ی زنگ های آلارم اضافه شده است. لازم به ذکر است که این صداهای پرندگان کاملاً طبیعی خواهند بود چرا که صدای واقعی پرندگان برای این آلارم ها ضبط شده است.

به طور دقیق تر باید بگوییم که یکی از مهندسان اپل هر روز صبح ساعت ۵ بیدار شده است و با آیفون خود به دل طبیعت رفته است تا صدای پرندگان را ضبط کند. تولید آلارم با صدای پرندگان با هزینه ی سنگینی همراه بوده است.

مدیریت و پایش خواب :

از دیگر ویژگی های عالی واچ او اس این است که باعث می شود شما بتوانید برای خواب خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد. تنظیم، ساعت و زمان رفتن به خواب، تنظیم مدت خواب، تنظیم ساعت و زمان بیداری و… است.

همچنین در حالت Sleep Mode، ساعت هوشمند اپل به صورت خودکار گزینه‌ی Do Not Disturb را فعال می‌کند و همچنین در طول شب، نور صفحه نمایش را تاریک می‌کند. برای کمک کردن به بیدار شدن شما،watchOS 7  دارای یک قابلیت جدید می‌باشد که یک آلارم بی صدا است که با هشدار ویبره شما را بیدار می‌کند.

قابلیت watchos7

دستیار صوتی هوشمند :

در سیستم عامل watchOS 7 به دستیار صوتی سیری قابلیت­‌هایی چون ترجمه و میانبرهایی برای دسترسی آسان‌تر اضافه شده است. تمام اطلاعات صوتی مستقیماَ بر روی خود دستگاه پردازش می‌شوند که این مسئله هوش و سرعت عملکرد تشخیص صدای سیری را چندین برابر می‌کند.

سلامت و تندرستی با watchOS 7 :

برای تندرستی، چهار حالت تمرینی جدید به watchOS 7 اضافه شده است که شامل آموزش تمرین‌های اصلی، رقص، تمرین‌های قدرتی و همینطور سرد کردن می‌شوند. اپ Activity برای آیفون ، اکنون به Fitness تغییر نام داده است.

در این ورژن جلوگیری از روشن شدن تصادفی اپل واچ هنگام خواب، فعال­‌سازی روشن شدن صفحه اپل واچ تنها هنگام بالا بردن مچ دست قابلیت دیگری از آخرین ورژن سیستم عامل watchOS 7 است.

گوش دادن به موسیقی :

اپلیکیشن Noise در سیستم عامل watchOS 7 بهبود یافته است. به این صورت که میزان صدای موسیقی که با هنذزفری آن را گوش می­‌کنید، اگر از حد توصیه شده سازمان بهداشت جهانی یعنی حدود ۸۰ دسی‌بل به مدت ۴۰ ساعت در هفته تجاوز کند، اپل واچ به کاربر هشدار می‌دهد. علاوه براین کاربر می­‌تواند عادات گوش دادن به موسیقی که شامل مدت زمان و میزان بلندی صدا است، بررسی کند.

حذف قابلیت کلیک فشاری :

ویژگی Force Touch میزان فشار شدید را شناسایی می‌کرد و یک منوی ثانویه را برای کاربر اجرا می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که این ویژگی دیگر در watchOS 7 وجود نخواهد داشت. پیش تر با کلیک فشاری بر روی اپ Activity شما دو گزینه داشتید؛ اول اینکه خلاصه ی فعالیت هفتگی خود را ببینید و دوم اینکه هدف خود را برای هفته ی بعد تغییر بدهید.

اما کلیک فشاری در watchOS 7 دیگر چنین تأثیری نخواهد داشت و بطور کامل حذف شده است.

شستشوی دست ها با واچ او اس7 :

ساعت هوشمند Apple Watch نیز در watchOS 7 قابلیت تشخیص خودکار شستن دست پیدا کرده است. زمانی که تشخیص دهد در حال شستن دست‌های خود هستید، یک تایمر ۲۰ ثانیه ‌ای را آغاز می‌کند و در صورتی که زودتر از ۲۰ ثانیه از این کار دست بکشید، از شما درخواست می‌کند که بیشتر به این کار ادامه دهید. علاوه بر این، هنگامی که به منزل می‌رسید، Apple Watch به شما هشدار می‌دهد که دست‌های خود را بشویید. علاوه بر این، اپ Health نیز نحوه‌ی دست شستن شما را بررسی می‌کند و هم از نظر مدت زمان و هم تعداد دفعات، این کار را تحت کنترل می‌گیرد.

مسیریابی :

در این سیستم عامل جدید، بخش جدیدی برای مسیریابی هنگام دوچرخه سواری قرار داده شده است. این قابلیت به شما کمک می­‌کند تا بهترین مسیر را پیدا کنید  و در سریع ‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

ساعت هوشمند خانوادگی

ساعت هوشمند خانوادگی :

Family Setup از ویژگی­‌های بسیار خوب سیستم عامل واچ او اس ۷ است. با این قابلیت کاربر می­‌تواند چندین اپل واچ را به یک گوشی آیفون متصل کند. مثلا اگر فرزند شما گوشی آیفون نداشته باشد، با داشتن ساعت هوشمند می ‌توانید رفت و آمد فرزندانتان را چک کنید و حتی می ‌توانید با استفاده از تنظیمات اجازه تماس با شماره‌هایی که می ‌خواهید را به فرزندان‌تان بدهید.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این ورژن جلوگیری از روشن شدن تصادفی اپل واچ هنگام خواب، فعال­‌سازی روشن شدن صفحه اپل واچ تنها هنگام بالا بردن مچ دست قابلیت دیگری از آخرین ورژن سیستم عامل  است.

اشتراک واچ فیس با دوستان تان :

همچنین ویژگی­‌های مربوط به واچ فیس­‌ها می‌توان به قابلیت جدید Face Sharing  اشاره کرد که کاربر توسط آن می­‌تواند واچ فیس‌های طراحی شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. برای اشتراک­‌گذاری کافیست انگشت خود را بر روی واچ­‌فیس مورد نظر نگه داشته و در منویی که برای‌تان ظاهر می­‌شود، گزینه اشتراک­‌گذاری را انتخاب کرده و آن را از طریق iMessage برای مخاطب مورد نظر خود ارسال نمایند.

نظرات
انصراف از نظر Close