social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

کابل و شارژر اپل

شارژر موبایل و لپ تاب اپل

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و لپ تاپ و حتی تبلت شارژر آن می باشد. شما اگر بهترین شارژر و لپ تاپ هم داشته باشید اما شارژر نداشته باشد برایتان عملا کارایی ندارد. بخصوص در این زمانه که اکثر کارها با موبایل و لپ تاپ پیش می رود و استفاده از آنها زیاد است و زود شارژ خالی میکند.

به همین علت اگثر کاربران به دنبال شارژ سریع یا فست شارژ هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند دستگاه ها را شارژ کنند.

انواع شارژر موبایل و لپ تاپ :

با توجه به بیسیم و باسیم بودن شارژرها و کاربردشان در سه گروه فندکی ، شارژر بی سیم و دیواری تقسیم بندی می شوند.

شارژر فندکی : این مدل از شارژرهای موبایل مختص استفاده در ماشین هستند و بهترین وسیله برای افرادی است که زیاد از گوشی خود استفاده می کنند و نیاز به شارژر در همه جا دارند.

شارژر دیواری : این شارژر در اصل یک نوع سری برای شارژر می باشد. این مدل بیشتر به عنوان فست شارژ استفاده می شوند و به دلیل مقاومت بالای شارژر دیواری مانع از هرگونه آسیب به گوشی و تبلت می شوند.

شارژر بی سیم : این نوع شارژر جدیدترین نوع شارژر گوشی و تبلت به شما می آید که امروزه برای همه گوشی ها قابل استفاده است.

خرید اینترنتی شارژر و کابل شارژ :

امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد ترجیح می دهند خرید هایشان را اینترنتی انجام دهند و بیشتر در فضای نت به دنبال کالاهای خود هستند ما در سایت خود توانسته ایم یک سری محصولات را برای رفاه حال شما گرد هم آوریم. فروش انواع دستگاه های هوشمند و متعلقات جانبی آنها مثل شارژر ، کابل شارژ ، انواع شارژر اصلی و ... در این سایت صورت میگیرد.

این موضوع را بدانید که حتما از شارژر و کابل شارژ با کیفیت استفاده کنید زیرا باعث می شود عمر باتری شما طولانی تر شود و همین موضوع باعث می شود که شما نیاز نداشته باشید زود به زود باتری یا حتی گوشی یا لپ تاپ خود را تعویض کنید.

ما در اینجا برای شما کالاهای اصل را قرار داده ایم پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
خرید استند شارژ اپل واچ و آیفون Samdi Wooden Apple Watch iPhone Charging Stand

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samdi Wooden Apple Watch iPhone Charging Stand

استند شارژ اپل واچ و آیفون Samdi Wooden Apple Watch iPhone Charging Stand یک محصول بسیار کاربردی و محبوب در بین دوستداران ستند می باشد. استند در واقع همان پایه نگهدارنده است. شما می توانید هم اکنون این محصول بسیار کاربردی را از سایت OSX سفارش دهید. تمامی محصولات سایت OSX دارای گارانتی و ضمانت می باشد.
445,000 تومان
قیمت تبدیل آداپتور مک بوک و آیپد Euro Plug For MacBooks iPad Power Adopters

تبدیل آداپتور مک بوک و آیپد Euro Plug For MacBooks iPad Power Adopters

تبدیل آداپتور مک بوک و آیپد Euro Plug For MacBooks iPad Power Adopters قابل جابجایی با نسخه ۱۱۰ ولت آداپتور را دارا می باشد که هم اکنون می توانید این محصول را از سایت OSX خریداری و دریافت کنید. سفارش شما پس از تایید و تکمیل خرید فورا ارسال خواهد شد. سلامت تمامی محصولات OSX توسط کارشناسان و متخصصان ما تضمین می شود.
89,000 تومان
خرید شارژر آیفون iPhone Charger

شارژر آیفون iPhone Charger

شارژر آیفون iPhone Charger یک دستگاه بسیار کاربردی می باشد که شما به وسیله آن گوشی آیفون خود را شارژ می کنید. شما می توانید شارژر آیفون و اپل را از سایت OSX سفارش و خرید کنید. سلامت تمامی محصولات توسط کارشناسان و متخصصان سایت OSX تضمین می شود. در ادامه محصول می توانید این محصول را بهتر بشناسید تا در خرید آن مطمئن تر باشید.
135,000 تومان
خرید شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger یک محصول بسیار کارآمد و کوچک می باشد که می توانید به راحتی به کانکتور خودرو وصل کرده و آیپد یا آیفون خود را شارژ نمایید. شما می توانید همین حالا برای خرید و سفارش این محصول اقدام کنید. سفارش شما پس از تایید و تکمیل برای شما ارسال خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات سایت تخصصی OSX توسط کارشناسان و مدیران ما تایید و تضمین شده است.
145,000 تومان
خرید شارژر فندکی آیپد و آیفون USB Type-C Car Charge

شارژر فندکی آیپد و آیفون USB Type-C Car Charge

شارژر فندکی آیپد و آیفون USB Type-C Car Charge یک شارژر فندکی بسیار کارامد می باشد که می توانید هم اکنون از سایت OSX خریداری و ثبت کنید. تمامی محصولات سایت تخصصی OSX توسط کارشناسان و مدیران ما تایید و تضمین شده است. شما می توانید همین حالا برای خرید و سفارش این محصول اقدام کنید. سفارش شما پس از تایید و تکمیل برای شما ارسال خواهد شد.
375,000 تومان
خرید کابل شارژ آیفون و آیپد و آیپاد

کابل شارژ آیفون و آیپد و آیپاد iPhone iPad iPod 30 Pin Charging Cable

کابل ها نقش مهمی در شارژ و انتقال داده در بین کاربران دارند. کابل شارژ آیفون و آیپد و آیپاد iPhone iPad iPod 30 Pin Charging Cable را هم اکنون را می توانید از سایت OSX خریداری و در درب منزل دریافت کنید. سفارش شما بلافاصله پس از ثبت و تایید ، فورا برای شما ارسال خواهد شد. این کابل شارژر یک کابل اورجینال و کاملا اصل می باشد. شما میتوانید با خیال راحت خرید کنید.
29,000 تومان