social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "مهر"

نظر ها  (0) تعمیرات آیفون xs
اگر iPhone XS دارید که صفحه آن ترک خورده است، دارای تصویر مخدوش است، هیچ تصویری ندارد یا در غیر این صورت شکسته است، سایت تخصصی osx می تواند به شما کمک کند. اگر آیفون شما مشکل باتری دارد، به عنوان مثال به درستی شارژ نمی شود یا باتری خیلی زود تخلیه شود یا iPhone XS شما وقتی به 30 درصد باتری برسد خاموش می شود؟ ما می توانیم آن را برطرف کنیم. مهم نیست iPhone XS شما طلایی ، نقره ای یا خاکستری است. ما می دانیم که iPhone XS شما برای شما مهم است، بنابراین با نهایت دقت و تمرکز تعمیرات آیفون xs برای شما انجام میشود. همراه ما باشید تا در این مقاله بیشتر درمورد تعمیرات آیفون با شما صحبت کنیم.
نظر ها  (0) هزینه رجیستری آیفون ۱۳ چقدر است؟
آیفون 13 و آیفون 13 مینی که در 14 سپتامبر معرفی شدند ، جدیدترین آیفون های پرچمدار اپل هستند. صفحه نمایش روشن تر آیفون 13 ، عمر باتری بیشتر و دوربین های قدرتمند ، آن را به بهترین iPhone برای اکثر مردم تبدیل کرده است. این گوشی بسیار محبوب و قدرتمند طی هفته گذشته وارد کشور ایران شده است , با مشخص شدن هزینه گمرکی آن, کابران و اپل دوستان عزیز می توانند طی اقدام مراحل قانونی , آیفون خود را به صورت کاملا قانونی رجیستری کنند. در این مقاله با همراه باشید تا به بررسی هزینه رجیستری آیفون 13 بپردازیم. از همراهی شما ممنونیم.
نظر ها  (0) بهترین قابلیت های ios15 را بدانید
اپل در ژوئن 2021 آخرین نسخه سیستم عامل iOS خود ، iOS 15 را که در 20 سپتامبر منتشر شد ، معرفی کرد. iOS 15 ویژگی های جدیدی را برای تماس های FaceTime ، ابزارهایی برای کاهش حواس پرتی ، تجربه اعلان های جدید ، ویژگی های حفظ حریم خصوصی ، طراحی مجدد کامل برای سافاری ، آب و هوا ، و نقشه ها ، و موارد دیگر را معرفی کرد. در این مقاله از سایت osx به بررسی کامل بهترین قابلیت های ios 15 می پردازیم. با ما همراه باشید.