social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "آبان"

نظر ها  (0) چگونه آیفون را آپدیت کنیم؟
در این مقاله از سایت osx به بررسی کامل راهکار هایی برای آپدیت کردن آیفون می پردازی. برای نصب آپدیت سیستم عامل iOS در آیفون و آیپد های اپل می‌توان از دو روش استفاده کرد. در روش اول از حالت وایرلس (بیسیم) استفاده می‌شود و در روش دو از برنامه آیتیونز (iTunes) استفاده خواهد شد. در این مقاله به آموزش دو روش آپدیت آیفون و بروز رسانی سیستم عامل آن می‌پردازیم. با osx همراه باشید.
نظر ها  (0) توصیه هایی برای استفاده از تلفن همراه قبل از خواب
نظرسنجی 2011 Sleep in America از بنیاد ملی خواب شامل سوالاتی در مورد استفاده از وسایل الکترونیکی قبل از خواب بود. این نظرسنجی نشان داد که تقریباً از هر 10 آمریکایی 4 نفر هنگام تلاش برای به خواب رفتن ، تلفن همراه خود را به رختخواب می آورند. در این مقاله از سایت osx به بررسی نکاتی مهم و ضروری و توصیه هایی کاربردی برای استفاده از تلفن همراه قبل از خواب می پردازیم سعی کنید این توصیه ها را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید. همراه ما باشید.
نظر ها  (0) کاهش مصرف باتری موبایل با چند ترفند ساده
عوامل متعددی بر عمر باتری ضعیف گوشی اندرویدی شما موثر است. در این مقاله به شما راهکارهایی جهت کاهش مصرف باتری موبایل با چند ترفند ساده را آموزش میدهیم. به طور کلی نسل جدید گوشی های هوشمند طوری طراحی شده اند که به انرژی بیشتری نیاز دارند. نمایشگرهای بزرگ، چند دوربین در یک گوشی، اضافه شده اپلیکیشن های متعدد، وجود قابلیت ها و کاربری های متنوع و از همه مهم تر قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از پیام رسان ها، همگی عواملی هستند که مصرف باتری موبایل را افزایش می دهند. با این حال نمی توان از این قابلیت ها استفاده نکرد. اما می توان کاری کرد که هم زمان با استفاده از برنامه های کاربردی، مصرف باتری کاهش پیدا کند. مثلا ضرورتی ندارد که موقعیت مکانی همیشه روشن باشد؛ یا لزومی ندارد که انیمیشن های نمایشگر فعال باشند. بنابراین آشنایی با ترفندهای کاهش مصرف باتری موبایل، که در مورد انواع گوشی های هوشمند در کلیه برندها کاربرد دارند، کمک زیادی به شما می کند. همراه ما باشید.