social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

کابل و شارژر اپل

شارژر موبایل و لپ تاب اپل

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و لپ تاپ و حتی تبلت شارژر آن می باشد. شما اگر بهترین شارژر و لپ تاپ هم داشته باشید اما شارژر نداشته باشد برایتان عملا کارایی ندارد. بخصوص در این زمانه که اکثر کارها با موبایل و لپ تاپ پیش می رود و استفاده از آنها زیاد است و زود شارژ خالی میکند.

به همین علت اگثر کاربران به دنبال شارژ سریع یا فست شارژ هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند دستگاه ها را شارژ کنند.

انواع شارژر موبایل و لپ تاپ :

با توجه به بیسیم و باسیم بودن شارژرها و کاربردشان در سه گروه فندکی ، شارژر بی سیم و دیواری تقسیم بندی می شوند.

شارژر فندکی : این مدل از شارژرهای موبایل مختص استفاده در ماشین هستند و بهترین وسیله برای افرادی است که زیاد از گوشی خود استفاده می کنند و نیاز به شارژر در همه جا دارند.

شارژر دیواری : این شارژر در اصل یک نوع سری برای شارژر می باشد. این مدل بیشتر به عنوان فست شارژ استفاده می شوند و به دلیل مقاومت بالای شارژر دیواری مانع از هرگونه آسیب به گوشی و تبلت می شوند.

شارژر بی سیم : این نوع شارژر جدیدترین نوع شارژر گوشی و تبلت به شما می آید که امروزه برای همه گوشی ها قابل استفاده است.

خرید اینترنتی شارژر و کابل شارژ :

امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد ترجیح می دهند خرید هایشان را اینترنتی انجام دهند و بیشتر در فضای نت به دنبال کالاهای خود هستند ما در سایت خود توانسته ایم یک سری محصولات را برای رفاه حال شما گرد هم آوریم. فروش انواع دستگاه های هوشمند و متعلقات جانبی آنها مثل شارژر ، کابل شارژ ، انواع شارژر اصلی و ... در این سایت صورت میگیرد.

این موضوع را بدانید که حتما از شارژر و کابل شارژ با کیفیت استفاده کنید زیرا باعث می شود عمر باتری شما طولانی تر شود و همین موضوع باعث می شود که شما نیاز نداشته باشید زود به زود باتری یا حتی گوشی یا لپ تاپ خود را تعویض کنید.

ما در اینجا برای شما کالاهای اصل را قرار داده ایم پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 شارژر USB-C 30W

شارژر USB-C 30W

شارژر USB با توان ۳۰ که می توانید از آن برای شارژ آیفون ، آیپد و مک بوک استفاده کنید و از آن برای شارژ سریع استفاده نمایید.
تومان
کابل لایتینگ اصلی اپل

کابل لایتنینگ، کابل اصلی اپل Apple Lightning Cable 1m

کابل ها نقش مهمی در شارژ گوشی دارند که رایج ترین آنها کابل لایتینگ می باشد که برای اغلب محصولات اپل استفاده می شود. از این کابل شارژ می توان برای آیپد ، لپ تاپ ، مک بوک و ... استفاده کرد.
تومان
MegSaf Charger (magesafe2) MacBook 60 Watt

شارژر مگ سیف (magesafe2 ) مک بوک مدل ۶۰ وات

شارژر مگ سیف اپل برای شارژ لپ تاپ های این شرکت طراحی شده است. برای وصل کردن این کابل تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت مگنت را رو به روی سوکت شارژ مک بوک قرار دهید تا توسط نیروی مغناطیسی جذب شده و سر جای خود وصل شود.
تومان
شارژر مک بوک پرو USB-C 16W

شارژر (آداپتور) مک بوک پرو ۶۱ وات اپل

شارژرهای اپل به صورت اختصاصی برای محصولاتش تولید می شود و این شارژرها قابلیت شارژ سریع و با کیفیت را دارند . حتما توجه داشته باشید که نوع اصل این شارژرها را تهیه کنید در غیر اینصورت به باتری دستگاه خود آسیب خواهید رساند.
تومان
شارژر مک بوک ایر ۴۵ وات ( magesafe2 45w )

شارژر مک بوک ایر ۴۵ وات

شارژرهای مک بوک های اپل اختصاری برای خود شرکت اپل می باشد و در کنار آن بعضی از شرکت ها نمایندگی انحصاری تولید آن را بر عهده گرفته اند.
تومان
مبدل USB-C اپل مدل Digital av

مبدل USB-C اپل مدل Digital av

این مبدل امکان دریافت خروجی تصویر توسط پورت HDMI ، شارژ مک بوک و اتصال تجهیزات را به صورت همزمان به مک بوک فراهم می کند. شما با این تبدیل سه خروجی و ورودی مختلف را به صورت همزمان و بدون افت کیفیت و سرعت خواهید داشت.
تومان