social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2 را می توانید هم اکنون از سایت osx خریداری کنید. آداپتور برق MagSafe2 60 W دارای یک رابط مغناطیسی DC است، بنابراین اگر به صورت ناگهانی شارژر جدا شود به دستگاه هیچ آسیبی نمی رسد، همچنین از خراب شدن و ضعیف شدن کابل در طولانی مدت جلوگیری می کند. سفارش شما پس از پرداخت, فورا ارسال خواهد شد. محصولات اورجینال و با کیفیت در زمینه تجهیزات اپل را از سایت osx خریداری کنید.
تومان
i h

آداپتور مک بوک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2 را می توانید هم اکنون از سایت osx خریداری کنید. آداپتور برق MagSafe2 60 W دارای یک رابط مغناطیسی DC است، بنابراین اگر به صورت ناگهانی شارژر جدا شود به دستگاه هیچ آسیبی نمی رسد، همچنین از خراب شدن و ضعیف شدن کابل در طولانی مدت جلوگیری می کند. سفارش شما پس از پرداخت, فورا ارسال خواهد شد. محصولات اورجینال و با کیفیت در زمینه تجهیزات اپل را از سایت osx خریداری کنید.

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2 :

آداپتور شارژر MagSafe 2 اپل 60 وات برای مک بوک پرو دارای یک اتصال DC مغناطیسی است که باعث می شود در صورت شدت بیش از حد برق جریان برق به لپ تاپ شما قطع شود. علاوه بر این، DC مغناطیسی کمک می کند تا پلاگین را به سیستم برای اتصال سریع و ایمن هدایت کند.

هنگامی که مک بوک شما به برق متصل است، یک چراغ LED روی آداپتور روشن خواهد شد، چراغ روشن شده به شما اجازه می دهد تا بدانید که لپ تاپ شما در حال شارژ شدن است، آداپتور برق MagSafe 2 به طور خاص برای مک بوک پرو 13 اینچ رتینا  طراحی شده است، این آداپتور ابعاد بسیار مناسب دارد و برای مسافرت عالی است.

هنگامی که اتصال امن برقرار شد، یک LED که در بالای کانکتور مگ سیف قرار گرفته است روشن می شود؛ وقتی رنگ نور LED نارنجی است یعنی مک بوک شما در حال شارژ است و نور سبز به معنای کامل شدن شارژ مک بوک است.

این آداپتور برق در حالی که سیستم خاموش، روشن یا در حالت استندبای است، باتری پلیمری لیتیوم مک بوک را شارژ می کند.

آداپتور برق اگر به صورت ناگهانی شارژر جدا شود به دستگاه هیچ آسیبی نمی رسد، همچنین از خراب شدن و ضعیف شدن کابل در طولانی مدت جلوگیری می کند. علاوه بر اینها حالت مغناطیسی کمک می کند که کابل دقیقا به دستگاه متصل شده و ارتباط ایمنی ایجاد می کند.

طراحی فیزیکی این شارژر به گونه ای است که حجم کمی داشته و شما امکان جمع کردن سیم روی آداپتور را دارید و با توجه به اندازه به راحتی قابل جابجایی میباشد. این شارژر های دارای دو مدل است، که تنها تفاوت بین این دو، مدل کانکتور شارژ آنهاست. که طراحی کانکتور مگ سیف به صورت « L » و مگ سیف۲ به صورت « T» است.

مشخصات آداپتور مک بوک پرو ۱۳:

  • وزن : ۲۵۰ گرم
  • ابعاد : ۲۰ × ۶۰ × ۶۰ ميلي متر
  • آمپر : ۳.۱ آمپر
  • نشانگر LED : دارد
  • طول کابل : ۱.۸ متر
  • گارانتی : 3 ماه ضمانت
  • توان خروجی : ۶۰ وات
  • ولتاژ خروجی : ۱۴.۵ ولت
  • ولتاژ ورودی : ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • سازگار با : مک بوک پرو ۱۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا
  • ویژگی ها : قابلیت جمع کردن سیم دور آداپتور اتصال مگنتی به درگاه شارژ مک بوک دارای نشانگر ال ای دی

آداپتور مک بوک پرو ۱۳ رتینا Apple 60W MagSafe 2 را می توانید هم اکنون از سایت osx خریداری کنید.

آداپتور برق MagSafe2 60 W دارای یک رابط مغناطیسی DC است، بنابراین اگر به صورت ناگهانی شارژر جدا شود به دستگاه هیچ آسیبی نمی رسد، همچنین از خراب شدن و ضعیف شدن کابل در طولانی مدت جلوگیری می کند.

سفارش شما پس از پرداخت, فورا ارسال خواهد شد. محصولات اورجینال و با کیفیت در زمینه تجهیزات اپل را از سایت osx خریداری کنید.