social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

شارژر (آداپتور) مک بوک پرو ۶۱ وات اپل

شارژرهای اپل به صورت اختصاصی برای محصولاتش تولید می شود و این شارژرها قابلیت شارژ سریع و با کیفیت را دارند . حتما توجه داشته باشید که نوع اصل این شارژرها را تهیه کنید در غیر اینصورت به باتری دستگاه خود آسیب خواهید رساند.
تومان
i h

شارژر مک بوک پرو ۱۶ وات :

 

این شارژر USB-C 16W قابلیت شارژ سریع و کارآمدی را برای مک بوک های پرو اپل ارائه می دهد. این شارژرها اختصاصی برای محصولات اپل تولید شده اند و بعضی از شرکت ها نمایندگی انحصاری تولید آنها و لوازم جانبی اپل را بر عهده گرفته اند. 

این شارژرها با هر نوع دستگاه دارای USB-C همخوانی دارد اما پیشنهاد شرکت اپل به کاربرانش این است که آن را با مک بوک پرو ۱۳ اینچ استفاده کنند تا عملکرد بهینه تری از این شارژرها داشته باشند. این شارژها این قابلیت را دارند که زمانی که دستگاه در حالت sleep و یا حتی خاموش است باتری لیتیومی آن را شارژ کند.

این شارژر (آداپتور) ۶۱ واتی دارای سایز و ابعاد کوچکی است که به راحتی در کیف مک بوک شما جای میگیرد. این شارژر مربعی بدنه ای مقاوم و با کیفیت دارد که ضد خط و خش می باشد.

این نکته را هنگام خرید در نظر داشته باشید که حتما اصل این شارژرهای اپل را خریداری کنید تا سلامت باتری شما به مدت زمان بیشتری پایدار بماند در غیر اینصورت باتری لپ تاپ شما خیلی زود خراب می شود و باید هزینه های زیادی را برای تعویض آن متقبل شوید.

مشخصات فنی شارژر USB-C 16w :

 

۱. دارای وزن ۱۳۰ گرم

۲. دارای خروجی USB-C

۳. بدنه ای ساخته شده از مواد با کیفیت و مرغوب مناسب با محیط زیست

۴. مقاوم در برابر خط و خش

۵. سازگار با مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تاندربولت ۳ و دیگر دستگاه های مجهز به USB

۶. ورودی : 240v  1.5A 50/60Hz-100

۷. خروجی : 20.3V-3A (USB PD) or 9V-3A(USB PD ) or 5.2V-2.4A

 

 

شما می توانید شارژرهای اصل مک بوک پرو و مک بوک ایر را از سایت ما خریداری نمایید.