social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger یک محصول بسیار کارآمد و کوچک می باشد که می توانید به راحتی به کانکتور خودرو وصل کرده و آیپد یا آیفون خود را شارژ نمایید. شما می توانید همین حالا برای خرید و سفارش این محصول اقدام کنید. سفارش شما پس از تایید و تکمیل برای شما ارسال خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات سایت تخصصی OSX توسط کارشناسان و مدیران ما تایید و تضمین شده است.
145,000 تومان
i h

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger یک محصول بسیار کارآمد و کوچک می باشد که می توانید به راحتی به کانکتور خودرو وصل کرده و آیپد یا آیفون خود را شارژ نمایید. شما می توانید همین حالا برای خرید و سفارش این محصول اقدام کنید. سفارش شما پس از تایید و تکمیل برای شما ارسال خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات سایت تخصصی OSX توسط کارشناسان و مدیران ما تایید و تضمین شده است.

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger :

امروزه دستگاه‌های تلفن همراه را تقریباً همه روزه و در همه‌جا به همراه داریم. این دستگاه‌ها پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزانه ما هستند. شاید یکی از کارهایی که این دستگاه‌ها (هنوز) قادر نیستند انجام دهند، توانایی شارژ خود است. به همین دلیل است که انواع و اقسام مختلف شارژرها، کابل‌های شارژ و لوازم جانبی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند

شارژر فندکی Mini Car-Charger به کانکتور فندک خودرو وصل می‌شود. ولتاژ ورودی این محصول 12~24 ولت است. روی این شارژر دو عدد پورت USB وجود دارد و حداکثر جریان قابل ارائه در پورت‌های USB تا 2.1 و 1  آمپر می‌رسد که برای شارژ دستگاه‌های همراه کافی است.

کاربر می‌تواند از پورت‌های موجود روی دستگاه به صورت همزمان استفاده و دو دستگاه را شارژ کند.سایز کوچک این شارژر فضای زیادی از داخل خودروی شما نخواهد گرفت. این شارژر مجهز به فناوری‌ است که از داغ شدن بیش از حد شارژر جلوگیری می‌کنند و مانع از شارژ بیش از حد دستگاه متصل به شارژر می‌شود. این شارژر در رو رنگ سفید و مشکی در مک اسنور قابل تهیه هستند.

شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger

مشخصات کامل شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger :

ولتاژ خروجی : 5V
امکان شارژدهی سریع
مدل : Mini car-charger
ولتاژ ورودی : DC 12-24V
نوع پورت : دو پورت USB
دارای ظاهری شیک و مقاوم
آمپر خروجی پورت ها : 2.1A و 1
مناسب برای شارژ iPad ,iPhone ,iPod, GPS و ..
با قابلیت محافظت در برابر شارژ بیش از حد،حرارت بالا و جریان بیش از حد، دارنده گواهی MFI از کمپانی اپل

خرید شارژر فندکی آیپد و آیفون Mini Car Charger :

شما می توانید با راحتی و در زمان کم محصول خود را ثبت و سفارش دهید. چنانچه محصول ارسال شده دارای آسیب و شکستگی و.. بود سریعا محصول برگشت خورده و وجه شما به حسابتان واریز خواهد شد. سفارش شما پس از تایید و تکمیل فورا به حسابتان ارسال خوهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات سایت تخصصی OSX توسط کارشناسان و مدیران ما تایید و تضمین شده است.