social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A

شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A یک شارژر بسیار مفید و کارآمد می باشد. شما می توانید هم اکنون این شارژر سونی را از سایت osx خرید و دریافت کنید. سلامت محصولات این سایت توسط osx تضمین می گردد.
قیمت قبل: 285,000 تومان
269,000 تومان
i h

شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A یک شارژر بسیار مفید و کارآمد می باشد. شما می توانید هم اکنون این شارژر سونی را از سایت osx خرید و دریافت کنید. سلامت محصولات این سایت توسط osx تضمین می گردد.

نکات مهم در استفاده از شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A :

1- برای اینکه اداپتور شما دوام بیشتری داشته باشد باید اول باطری دستگاه را به طور کامل شارژ کنید و بعد از دستگاه خود استفاده کنید.

2- باید بدانید که از ظاهر اداپتور لپ تاپ نمی توان کیفیت اداپتور را تشخیص داد در بازار بسیاری از اداپتورهای بی کیفیت از وزن ایده الی برخوردارند برای سنجش کیفیت اداپتور لپ تاپ باید از تجهیزات حرفه ای محاسباتی کمک بگیرید و مقادیری که با تجهیزات بدست می اورید را با مقادیری که روی اداپتور حک شده مقایسه کنید و کیفیت اداپتور خود را بسنجید.

3- برای استفاده بهتر از شارژر لپ تاپ سونی sony laptop adapter 2.9A 10.5V  اول آن را به برق متصل کنید و بعد آن را به لپ تاپ متصل کنید.

4- برای اینکه کابل اداپتور قطع نشود باید اداپتور را به صورت صحیح جمع آوری کرد،انتهای سیم اداپتور را مقداری ازاد بگذارید تا مشکل قطعی یا پارگی در این ناحیه مشاهده نشود.

5- از اسیب رساندن و ضربه زدن کابل اداپتور خود داری کنید زیرا باعث میشود عایق های کابل استهلاک پیدا کنند و پس از تماس باهم اتصالی کند.


لپ تاپ سازگار با این شارژر : 


Sony laptop charger AC power adapter VGP-AC۱۰V۲ ۶۹-۲۷-۰۱۸۴ VGP-AC۱۰V۳ ۶۹-۲۷-۰۱۷۴ ADP-۳۰KH B
 
در صورتی که لپ تاپ شما در لیست بالا نیست ، لطفا به نوع سوکت، ولتاژ و آمپر شارژر خود دقت کنید.

شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A

مشخصات کامل شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A :

  • ابعاد : 80*30*20 میلی متر
  • وزن : 125 گرم
  • توان : 30 وات
  • ولتاژ ورودی : 100-240 ولت
  • ولتاژ خروجی : 10.5 ولت
  • شدت جریان ورودی : 1 آمپر
  • شدت جریان خروجی : 2.9 آمپر
  • ابعاد کانکتور : 4*2 میلی‌متر

درباره شرکت سونی چه می دانید ؟

بزرگ ترین غول تکنولوژی دنیای تکنولوژی در شرق آسیا در سال 1946 متولد شد و کار خود را یک سال پس از نابودی ها عظیم جنگ و درد و رنج مردم ژاپن آغاز کرد و هم اکنون SONY یکی از بزرگ ترین شرکت های پیشرو در زمینه تکنولوژی است درست همانند خود کشور ژاپن که به یکی از بزرگ ترین قطب های صنعتی دنیا تبدیل شده است.این کمپانی بزرگ آسیایی با تولید محصولات بسیار فراوان در زمینه های مختلف با طراحی های زیبا و شگفت انگیز خود در کنار کیفیت بالایی که ارائه داده است توانسته محبوبیت و شهرتی جهانی را از آن خویش کند. با توجه به حجم عظیمی از بازار که در اختیار این شرکت قرار گرفته است دقت در ساخت و کیفیت محصولات این شرکت نیز بیش از پیش افزایش یافته است.SONY در زمینه های مختلفی همچون سیستم های کامپیوتری، لوازم خانگی، تلفن های هوشمند و لوازم جانبی تمامی تولیدات فوق وارد عمل شده است. شما می توانید محصولات SONY را با ضمانت ایران رهجو از فروشگاه اینترنتی تکنوسان خریداری نمایید.

شما می توانید هم اکنون شارژر لپ تاپ سونی Sony 10.5V 2.9A را سفارش و خرید کنید.