social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی
Back to all

تعمیرات آیفون xs

تعمیرات آیفون xs
اگر iPhone XS دارید که صفحه آن ترک خورده است، دارای تصویر مخدوش است، هیچ تصویری ندارد یا در غیر این صورت شکسته است، سایت تخصصی osx می تواند به شما کمک کند. اگر آیفون شما مشکل باتری دارد، به عنوان مثال به درستی شارژ نمی شود یا باتری خیلی زود تخلیه شود یا iPhone XS شما وقتی به 30 درصد باتری برسد خاموش می شود؟ ما می توانیم آن را برطرف کنیم. مهم نیست iPhone XS شما طلایی ، نقره ای یا خاکستری است. ما می دانیم که iPhone XS شما برای شما مهم است، بنابراین با نهایت دقت و تمرکز تعمیرات آیفون xs برای شما انجام میشود. همراه ما باشید تا در این مقاله بیشتر درمورد تعمیرات آیفون با شما صحبت کنیم.

آیا می توانید باتری را در iPhone XS تعویض کنید؟

روش کار همه باتری ها ، نه فقط باتری تلفن های هوشمند ، این است که با گذشت زمان ظرفیت خود را از دست می دهند. در بیشتر موارد اگر باتری را 500 بار به طور کامل شارژ کنید ، تفاوت عملکرد بسیار محسوس خواهد بود. 500 بار شارژ تلفن هوشمند احتمالاً در کمتر از 2 سال انجام می شود ، بنابراین اگر iPhone XS شما بیش از 2 سال سن داشته باشد ، با باتری جدید عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. osx برای همه جایگزین های باتری آیفون ارزان تر از اپل است. در صورت تعویض باتری در حین تعمیر صفحه ، تخفیف هایی نیز ارائه می دهیم.

تعمیرات آیفون ۱۱

آیا می توانم برای تعمیر iPhone XS خود یک صفحه OLED تهیه کنم؟

برای برخی از آیفون ها ، اپل از چیزی که صفحه LCD نامیده می شود استفاده می کند. در برخی از موارد جدیدتر ، از صفحه نمایش OLED استفاده می کنند. صفحه نمایش OLED کمی روشن تر است و نسبت رنگ و کنتراست کاملاً یکسان نخواهد بود. اما ، به یاد داشته باشید که تا چند سال پیش ، اکثر iPhone ها دارای صفحه نمایش LCD بودند. اپل از نمایشگرهای LCD بسیار خوشحال بود که مدت ها پس از تغییر سامسونگ به OLED به استفاده از آنها ادامه دادند و هنوز از صفحه نمایش LCD در iPhone 8 ، XR و حتی مدل iPhone 11 استفاده می کنند.

ما بهترین صفحه نمایش LCD را برای هر iPhone ، از جمله iPhone XS ، تهیه کرده ایم. برای اکثر مردم ، این صفحه نمایش ها به وضوح از OLED متمایز نیستند و صرفه جویی زیادی در هزینه دارند. صفحه نمایش OLED می تواند کمی روشن تر باشد.

 

آیا می توانید قفل iPhone XS را باز کنید؟

مغازه های زیادی وجود دارد که قفل آیفون ها را باز می کنند. حقیقت این است که آنها فقط پول شما را می گیرند و از شخص ثالث برای انجام این کار استفاده می کنند. هیچ مغازه ای نمی تواند قفل iPhone XS را باز کند زیرا برای انجام این کار به ارتباط با شبکه تلفن همراه و اپل نیاز دارید. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که مانند یک فرد میانی رفتار می کنند. بهترین راه برای باز کردن قفل آیفون این است که از شبکه تلفن همراه خود بخواهید این کار را انجام دهد. اگر این امکان پذیر نیست یا به دلایلی قفل iPhone را باز نمی کنند ، DirectUnlocks گزینه خوبی است.

تعمیرات موبایل و آیفون

رایج ترین تعمیرات موبایل اپل XS

طبیعتا مثل هر گوشی دیگری برخی از تعمیرات موبایل اپل XS هم نسبت به دیگر تعمیرات این گوشی رایج تر هستند. برخی از تعمیرات رایج این اسمارتفون را در این بخش خدمتتان معرفی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که به مهمترین نکاتی که باید برای انجام هر یک از تعمیرات نام برده شده به آن ها توجه داشت هم اشاره مستقیمی نماییم. این تعمیرات به شرح زیر هستند:

  • تعمیرات دوربین آیفون XS:

تعمیرات مربوط به دوربین iPhone XS می‌تواند بنا به دلایل مختلفی انجام گیرد. به عنوان مثال شکستن شیشه روی لنز دوربین آیفون و نیاز به تعویض آن از زیرمجموعه های تعمیر دوربین آیفون XS است و از سمت دیگر کار نکردن دوربین گوشی و از کار افتادن ماژول آن که به تعویض این قطعه می‌انجامد هم از تعمیرات دوربین آیفون محسوب می‌شود. این تعمیر عموما در مقایسه با تعمیراتی مثل تعویض باتری و LCD گوشی به مراتب آمار کمتری دارد و تقریبا در 80 درصد مواقع انجام آن به دلیل وارد شدن ضربه به دستگاه و شکستن لنز ال سی دی الزامی می‌شود. پس یکی دیگر از تعمیرات رایج موبایل اپل XS مربوط به تعویض و تعمیرات دوربین آن می‌شود.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس

  • تعویض ال سی دی آیفون ایکس اس:

مثل همه موبایل های دیگر تعویض ال سی دی تقریبا رایج ترین تعمیرات آیفون XS است. این تعمیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در انجام آن نهایت دقت صرف شود. زمانی که قرار است ال سی دی گوشی تعویض گردد باید حتما مطمئن شوید که یک تاچ و LCD اورجینال و جدید در آیفون نصب خواهد شد، در غیر این صورت نتیجه تعمیر رضایت شما را در پی نخواهد داشت و کیفیت تعمیرات مطلب نخواهد بود. بنابراین حتما تعویض ال سی دی آیفون ایکس اس را به مرجعی واگذار کنید که از کیفیت سرویس دهی آن و همچنین اورجینال بودن قطعاتی که در موبایل نصب می‌کند مطمئن باشید.

  • تعویض قاب شکسته آیفون ایکس اس:

قاب پشت آیفون ایکس اس اپل از شیشه تشکیل شده و به همین دلیل بسیار براق و زیباست. بکارگیری این سبک طراحی علاوه بر افزایش زیبایی دستگاه منجر می‌شود که مقاومت آن در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز هم بیشتر شود. اما متاسفانه قاب شیشه‌ای گوشی ها در برابر ضربه حساس است و iPhone XS هم از این قاعده مستثنا نیست. متاسفانه تعویض قاب شکسته یکی از رایج ترین تعمیرات آیفون XS است. در خیلی از مواقع دیده شده که افتادن گوشی از دست کاربر یا وارد شدن فشار به بدنه آن منجر به شکستن قاب پشت گوشی شده‌اند و بدین ترتیب تعویض قاب پشت iPhone XS در دستور کار قرار می‌گیرد. در انجام این تعمیر تجربه تعمیرکار و همچنین لوازم و تجهیزاتی که وی از آن ها استفاده می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و می‌تواند مستقیما بر روی نتیجه تعمیر تاثیرگذار باشد.

تعویض باتری آیفون طس

  • تعویض باتری iPhone XS:

     

تعمیر رایج بعدی موبایل اپل XS مربوط به تعویض باتری می‌شود. عموما این تعمیر در شرایطی انجام می‌گیرد که گوشی از نظر قدرت شارژدهی دچار مشکل و اختلال شده باشد و باتری آن به خوبی انرژی مورد نیازش را تامین نکند. در انجام این تعمیر هم مهم ترین نکته‌ای که باید به آن توجه گردد مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود که به عنوان باتری جایگزین و جدید در گوشی نصب خواهد شد. سعی کنید حتما از سرویس مراکزی استفاده نمایید که تعویض باتری iPhone XS را با تضمین اورجینال بودن باتری جدیدی ارائه کنند که در گوشی نصب می‌شود. در مرکز موبایل کمک این ضمانت برای متقاضیان تعمیرات تلفن همراه ارائه خواهد شد و شما می‌توانید یک تعمیر کاملا مطمئن را تجربه کنید.

سایر تعمیرات موبایل اپل ایکس

  • سایر تعمیرات موبایل اپل ایکس اس | Apple iPhone XS:

علاوه بر موارد و تعمیراتی که اشاره کردیم، تعمیرات دیگری مثل تعویض اسپیکر آیفون XS، تعویض سوکت شارژ و غیره هم در این گوشی زیاد انجام می‌شوند. پس کاملا مشخص است که کیفیت بالای تولید یک اسمارتفون به آن معنا نیست که هیچ وقت دستگاه نیازمند تعمیر نمی‌شود. البته منکر این مسئله نمی‌شویم که هر چقدر یک گوشی با کیفیت بالاتری تولید شود، ریسک بروز مشکلات و خطاهای داخلی آن که کاربر نقشی در به وجود آمدنشان ندارد هم کمتر خواهد شد.

به عنوان مثال شاید خراب شدن خود به خود ال سی دی iPhone XS به دلیل کیفیت ساخت بالا خیلی کم و در موارد نادر رخ دهد اما افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی، دوربین یا قاب گوشی هیچ ارتباطی به کیفیت دستگاه ندارد و در اثر سهل انگاری کاربر به وجود آمده و نباید انتظار داشت که گوشی در قابل این حوادث از خود مقاومت نشان دهد.

جمع بندی :

در این مقاله از سایت osx به بررسی تعمیرات آیفون xs پرداختیم. شما می توانید هم اکنون برای تعمیر آیفون خود اقدام کنید. کارشناسان مجرب و توانمند osx در زمینه تعمیرات iPhone XS در خدمت شما می باشند.

نظرات
انصراف از نظر Close