social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2 یکی از بهترین و محبوب ترین شارژر های اپل مگ سیف می باشد. شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید این شارژر 85 وات مگ سیف 2 کنید. سفارش شما بعد از تکمیل خرید, ارسال خواهد شد.
1,390,000 تومان
i h

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2 یکی از بهترین و محبوب ترین شارژر های اپل مگ سیف می باشد. یکی از بهترین آداپتور‌های شارژ مغناطیسی اپل، مدل ۸۵ وات MagSafe 2 است. شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید این شارژر 85 وات مگ سیف 2 کنید. سفارش شما بعد از تکمیل خرید, ارسال خواهد شد. این آداپتور به صورت اختصاصی برای دستگاه MacBook Pro با صفحه نمایش رتینا طراحی شده و کارایی و عملکرد سریع و ایمنی را در اختیار کاربران مک‌بوک پرو قرار می‌دهد. همین حالا سفارش دهید.

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2 :

شارژر لپ تاپ 85 واتی مگپ سیف 2 یکی از محبوب ترین شارژرها می باشد که می توانید هم اکنون با خیال راحت و مطمئن از سایت osx خریداری کنید. شارژر لپ تاپ اپل MagSafe 2 85W دارای طراحی کوچک بوده که آن را به وسیله ای ایده آل برای همراه داشتن در سفر تبدیل کرده است. هنگامی که لپ تاپ خاموش و یا در حالت sleep باشد، این آداپتور برق، باتری پلیمر لیتیوم را شارژ مجدد می کند.

این آداپتور لپ تاپ شامل یک کانکتور مغناطیسی DC است که تضمین می کند در هنگام نوسان برق کابل شما قطع خواهد شد و از ضعیف شدن کابل در طول زمان جلوگیری خواهد شد.

به علاوه، این کانکتور مغناطیسی به برقراری ارتباطی سریع و ایمن کمک می کند. در هنگام برقراری درست ارتباط، چراغ LED در بالای کانکتور DC روشن خواهد شد.

سلامت تمامی محصولات سایت osx توسط کارشناسان ما تضمین می شود.

شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2

مشخصات فنی آداپتور لپ تاپ اپل MagSafe 2 85W :

  • وزن : 270 گرم
  • توان : 85 وات
  • طول کابل : 1.8 متر
  • ولتاژ خروجی : 18.5 ولت
  • ابعاد : 795*795*106 میلی متر
  • شدت جریان خروجی : 4.6 آمپر
  • ولتاژ ورودی آداپتور لپ تاپ اپل : 100 تا 240 ولت متناوب


این شارژر با لپ تاپهای زیر سازگار میباشد:

Apple MacBooks – 13/15, Retina Display

در صورتی که لپ تاپ شما در لیست بالا نیست ، لطفا به نوع سوکت، ولتاژ و آمپر شارژر خود دقت کنید.

همه چیز درباره طراحی و مشخصات فنی شارژر لپ تاپ 85 واتی مگ سیف 2 :

این آداپتور ایمن بوده و بسیار جمع و جور طراحی شده است. مدل ۸۵ وات MagSafe 2 در رنگ سفید به بازار عرضه شده و از این آداپتور می‌توانید در خانه، سفر یا محل کار استفاده کنید. آداپتور ۸۵ وات MagSafe 2 از طراحی هوشمندانه‌ای بهره می‌برد.

آداپتور برق ۸۵ وات MagSafe 2 به طور اختصاصی برای دستگاه‌های MacBook Pro اپل با صفحه نمایش رتینا طراحی شده است. این آداپتور برق MagSafe 2، از حداکثر توان ۸۵ وات، ولتاژ ورودی ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت و ولتاژ خروجی ۱۸.۵ ولت بهره می‌برد.

خرید شارژر لپ تاپ Apple 85W magsafe 2 :

این محصول دارای اتصال مغناطیسی است که اتصال امن و بی‌خطر را ایجاد می کند در نتیجه بدون نگرانی می‌توانید مک‌بوک پرو خود را از طریق این آداپتور شارژ کنید. شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید و سفارش این محصول بی نظیر بکنید .