social-phone
social-whatsApp
social-telegram
social-instagram
جستجو
فارسی

شارژر مگ سیف (magesafe2 ) مک بوک مدل ۶۰ وات

شارژر مگ سیف اپل برای شارژ لپ تاپ های این شرکت طراحی شده است. برای وصل کردن این کابل تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت مگنت را رو به روی سوکت شارژ مک بوک قرار دهید تا توسط نیروی مغناطیسی جذب شده و سر جای خود وصل شود.
تومان
i h

بررسی تخصصی شارژر مگ سیف ۲ مک بوک 

این شارژرها در اصل شارژرهای اصلی تولید شده شرکت اپل می باشند که برای مک بوک های جدید آن است. از این شارژرها می توان برای شارژ دستگاه های مک بوک تولید شده تا سال ۲۰۱۵ استفاده کرد.

درگاه ورودی این شارژر می تواند از طریق تبدیل دوشاخه به برق وصل می شود و از طرف دیگر خروجی آن از طریق درگاه مگنتی مگ سیف به مک بوک ها متصل می گردد.

این شارژرها با توجه توانی که دارند تنها برای دستگاه های خاصی مناسب می باشند. شارژرهای مگ سیف ۲ با توان ۸۵ وات برای مک بوک پرو ۱۵ اینچی که نهایتا تا سال ۲۰۱۵ تولید شده اند مناسب می باشد. حال مگ سیف های با توان پایین تر برای مک بوک ایرهای تا سال ۲۰۱۷ مناسب می باشد.

تا سال ۲۰۱۷ در مک بوک ایرها و تا سال ۲۰۱۵ در مک بوک پروها از درگاه مگنتی مگ سیف ۲ استفاده می شد اما پس از آن شرکت اپل طراحی مک بوک های جدید خود را با درگاه USB-C تولید کرد که باعث تغییر روند در شارژرها و طراحی های انها شد.

شرکت اپل تمام سیم و کابل های استفاده شده در محصولاتش را سازگار با محیط زیست ساخته تا به راحتی جذب محیط زیست شود و باعث تخریب محیط زیست نخواهد شد.

برای اطمینان از اصل بودن کالا کافی است سریال دستگاه و اطلاعات مربوط به آن را در سایت checkcoverage.apple.com بررسی کنید. همچنین این موضوع را نیز بدانید که تمامی شارژرهای اورجینال تولید شده توسط شرکت اپل سفید می باشند و اپل محصولات جانبی خود را با رنگ های دیگر تولید و اماده عرضه به بازار نکرده است.

با ما در osx همراه باشید.